Hop til indhold

Luna som terapihund


Lonny
 Share

Recommended Posts

Vi havde en rigtig god oplevelse på det kursus jeg var til i sidste weekend :klap:

 

Træneren havde en 7 måneder gammel unghund, men desværre var han meget bange for andre hunde da han var blevet overfaldet bagfra af en schæfer i en alder af 4 måneder :ae:

 

Efter vi havde været der en times tid, så kom træneren og spurgte mig om mig og Luna ikke ville gå en tur sammen med hende og hendes unghund, da han trængte til nogle positive oplevelser med andre hunde der godt kunne bære over med at han måske var lidt defensiv i sin væremåde.

 

Først så var han helt på mærkerne og stiv i hele kroppen, men efter vi havde gået 10-15 meter, så hilste han pænt på Luna og de legede lidt, hvorefter vi forsatte turen. Og han var herefter helt tryg ved Luna.

 

Det var rigtig dejligt at kunne hjælpe ham med at få nogle positive oplevelser med andre hunde, og Luna var blid og venlig, hvilket hun altid er overfor hunde der er lidt forsigtige :-D

 

Senere var han ude og gå tur med de andre hunde, men vi var rent faktisk ret stolte af at blive udvalgt som de første til at give ham en god oplevelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer alle sammen :-D

 

I disse tider hvor man hører så meget dårligt om min race, så blev jeg rent faktisk utroligt glad for at hun efter at have set hvordan Luna var, besluttede at Luna skulle være den første til at give hendes dejlige hund nogle gode oplevelser :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...