Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

haha, jaeh.. sådan en går jeg jo altid rundt med :hmm:

men lavede faktisk liste her den anden dag, sammen med en veninde :oops:

 

 

 

- Det er lidt begrænset hvor mange der kan være, vi skal jo også være sikre på at hundene kan sammen :blink:

 

men jo flere desto sjaawere.. og sådan en madras er ikke så ringe enda :5up:

 

 

Haha, det er faktisk meget sjovt at se, hvor meget man kan huske om dem alle. :mrgreen: Jeg kan huske stjernetegnene... :roll:

 

 

Jamen... så må I lave noget burtræning. :vedikke: Eller sådan nogle børne-sikringslåger rundt i hele hytten.

 

Nej, hvis man har en lille bitte hund er en madras nok sjovere end øverste køje. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Adele, vil du ikke nok med? :pray::pray::pray:

 

 

Ellers kommer jeg til at sidde og spille Ludo, mod mig selv, mens de andre snakker om "Dengang jeg var ung"- historier :genert:

 

Det hedder altså "Dengang jeg var dreng"... :genert:

 

Lise, så må du gøre ligesom dengang jeg var dreng, tag en notesblok og en kuglepen med! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Jeg har ikke nogen Macbook :fornaermet:

 

det har jeg heller ikke :mrgreen: det lød bare mega cool-ish..

 

og macbooken, er jo mest til at tage notater på :-D

 

nå, men som kahlia siger.. så tag pen og papir med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Haha, det er faktisk meget sjovt at se, hvor meget man kan huske om dem alle. :mrgreen: Jeg kan huske stjernetegnene... :roll:

 

 

jeg kan huske fødselsdage..

er aldrig gået op i stjernetegn..

men dem kan jeg vel egentlig også :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hedder da ikke "Dengang jeg var dreng" :vedikke:

 

 

Tror bare jeg nøjes med Ludo :mrgreen:

 

Jo det gør så, det sagde min dansk lærerinde altid, nemlig. :hmm:

 

Jeg synes, vi mangler en "synes godt om" knap... :blink:

 

Stenshoej - Det er vigtigt at kunne stjernetegnene! For så ved man, hvilke tegn man er tiltrukket af, men ikke kan sammen... jeg kan ikke sammen med ildtegnene, f.eks., men jeg er tiltrukket af deres fyrige temperament. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det gør så, det sagde min dansk lærerinde altid, nemlig. :hmm:

 

Jeg synes, vi mangler en "synes godt om" knap... :blink:

 

Stenshoej - Det er vigtigt at kunne stjernetegnene! For så ved man, hvilke tegn man er tiltrukket af, men ikke kan sammen... jeg kan ikke sammen med ildtegnene, f.eks., men jeg er tiltrukket af deres fyrige temperament. :genert:

 

Du kommer da på den lejr ikke?.. for jeg ku helt godt klarer et kursus om det sidste :hmm:

 

og jeg bruger tak som syntes godt om :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kommer da på den lejr ikke?.. for jeg ku helt godt klarer et kursus om det sidste :hmm:

 

og jeg bruger tak som syntes godt om :mrgreen:

 

Det fortjente du da et tak for. :mrgreen:

 

Det kunne i hvert fald være vildt spændende, og også en god start på f.eks. klikkertræningen.

Selvom at hunden kun vil være hvalp, hvis den da overhovedet er født på det tidspunkt. :roll: Så må jeg tage katten med og klikke af den i stedet. Så bliver der da først kaos.. :stupid:

 

Hvilket stjernetegn er du? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Jo det gør så, det sagde min dansk lærerinde altid, nemlig. :hmm:

 

Jeg synes, vi mangler en "synes godt om" knap... :blink:

 

Stenshoej - Det er vigtigt at kunne stjernetegnene! For så ved man, hvilke tegn man er tiltrukket af, men ikke kan sammen... jeg kan ikke sammen med ildtegnene, f.eks., men jeg er tiltrukket af deres fyrige temperament. :genert:

 

 

uuh, mit element er ild :slem:

 

haha.. nja.. jeg har jo skiftet stjernetegn, hvis vi skal tro det det nyeste nye..

at der er kommet et 13. stjernetegn..

og så holder dine notater jo ikke længere :mrgreen:

 

der er jo kommet et nyt som hedder slangeholderen, det har jeg fået :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Jo det gør så, det sagde min dansk lærerinde altid, nemlig. :hmm:

 

Jeg synes, vi mangler en "synes godt om" knap... :blink:

 

Stenshoej - Det er vigtigt at kunne stjernetegnene! For så ved man, hvilke tegn man er tiltrukket af, men ikke kan sammen... jeg kan ikke sammen med ildtegnene, f.eks., men jeg er tiltrukket af deres fyrige temperament. :genert:

 

du "takker" da bare for indlægget :D

Link til indlæg
Del på andre sites

uuh, mit element er ild :slem:

 

haha.. nja.. jeg har jo skiftet stjernetegn, hvis vi skal tro det det nyeste nye..

at der er kommet et 13. stjernetegn..

og så holder dine notater jo ikke længere :mrgreen:

 

der er jo kommet et nyt som hedder slangeholderen, det har jeg fået :cool:

 

Naaaah, de er ikke kommet sådan lige over natten, jo.. vi havde om det i 1.g., hvor vi også så en animation over, hvordan stjernetegnene har skiftet position. :mrgreen:

 

Så du er skytte... min første kæreste var skytte. :oops: Men der stod, at skytter ikke har nok i én. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det fortjente du da et tak for. :mrgreen:

 

Det kunne i hvert fald være vildt spændende, og også en god start på f.eks. klikkertræningen.

Selvom at hunden kun vil være hvalp, hvis den da overhovedet er født på det tidspunkt. :roll: Så må jeg tage katten med og klikke af den i stedet. Så bliver der da først kaos.. :stupid:

 

Hvilket stjernetegn er du? :-D

 

Tilde kan godt lide katte :mrgreen:.... de kan så ikke så godt lide hende men altså :vedikke:

 

 

Jeg er jomfru :stupid:.... og efter det nye Tyr

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Naaaah, de er ikke kommet sådan lige over natten, jo.. vi havde om det i 1.g., hvor vi også så en animation over, hvordan stjernetegnene har skiftet position. :mrgreen:

 

Så du er skytte... min første kæreste var skytte. :oops: Men der stod, at skytter ikke har nok i én. :mrgreen:

 

ja, det skriver de også på nettet..

 

sådan nogle stjerner kommer jo ikke og går, sådan lige..

altså gennemsnitsalderen for en stjerne er jo en million år :shock:

 

hehe.. måske derfor forhold ikke lige er mig :hmm::slem:

 

nej.. tror bare jeg er bange for at binde mig ;o:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det skriver de også på nettet..

 

sådan nogle stjerner kommer jo ikke og går, sådan lige..

altså gennemsnitsalderen for en stjerne er jo en million år :shock:

 

hehe.. måske derfor forhold ikke lige er mig :hmm::slem:

 

nej.. tror bare jeg er bange for at binde mig ;o:vedikke:

 

Er du ikke også ved at få en hund til? :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Mushu er en freak kat... han er seriøst dum som en dør, jeg tror, han elsker alt. Også selvom han aldrig har mødt en hund. Han er ligeglad, han vader bare ind foran én, så er det da ikke hans problem, at man lige får sparket til ham. :roll: Han ville nok blive slået ihjel hvis jeg tog ham med på Dogcamp. Han vile vade direkte hen til de største hunde, indtil en af dem æder ham.........

 

Min søster er også jomfru. :slem:

Tyr er fedt, Tyren har ry for at være streng monogamt, og knyttes ofte til kærlighed (det er lidt forvirrende, for mange siger, at det er skorpionen der knyttes til kærlighed, men den er vidst mere knyttet til seksualitet og begær). Jomfruen er et ordensmenneske. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Mushu er en freak kat... han er seriøst dum som en dør, jeg tror, han elsker alt. Også selvom han aldrig har mødt en hund. Han er ligeglad, han vader bare ind foran én, så er det da ikke hans problem, at man lige får sparket til ham. :roll: Han ville nok blive slået ihjel hvis jeg tog ham med på Dogcamp. Han vile vade direkte hen til de største hunde, indtil en af dem æder ham.........

 

Min søster er også jomfru. :slem:

Tyr er fedt, Tyren har ry for at være streng monogamt, og knyttes ofte til kærlighed (det er lidt forvirrende, for mange siger, at det er skorpionen der knyttes til kærlighed, men den er vidst mere knyttet til seksualitet og begær). Jomfruen er et ordensmenneske. :mrgreen:

 

Den del passer godt på mig :genert: Men skal jeg så regne med tyren eller jomfru ? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...