Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ja, det skriver de også på nettet..

 

sådan nogle stjerner kommer jo ikke og går, sådan lige..

altså gennemsnitsalderen for en stjerne er jo en million år :shock:

 

hehe.. måske derfor forhold ikke lige er mig :hmm::slem:

 

nej.. tror bare jeg er bange for at binde mig ;o:vedikke:

 

Nej nej, hele stjernehimlem rykker sig en lille smule hele tiden. Eller, egentligt er det vidst jordens rotationsakse der vender sig, det er også derfor, at nord- og sydpol er blevet rykket. Og så kommer solen til at stå i de forskellige stjernebilleder på nogle helt andre tidspunkter. :mrgreen:

 

Du er SÅ meget skytte. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stenbuk :engel:

 

Fortæl! :mrgreen:

 

Det er en af dem jeg ikke husker så meget om... :hmm: Min sidste eks kæreste var stenbuk.

 

Det er et jordtegn, så vidt jeg husker, og stenbukke er derfor meget jordnære mennesker. Og så vidt jeg husker, er stenbukken meget autoritærstro. En rigtig stivstikker, står der mange steder. :lol: Det skal du ikke være ked af... der står, at skorpioner opfattes som "manipulerende vampyrer"... og at vi er sadistiske og kontrollerende. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en af dem jeg ikke husker så meget om... :hmm: Min sidste eks kæreste var stenbuk.

 

Det er et jordtegn, så vidt jeg husker, og stenbukke er derfor meget jordnære mennesker. Og så vidt jeg husker, er stenbukken meget autoritærstro. En rigtig stivstikker, står der mange steder. :lol: Det skal du ikke være ked af... der står, at skorpioner opfattes som "manipulerende vampyrer"... og at vi er sadistiske og kontrollerende. :hmm:

 

Pludselig er det ikk slemt at være et monogamt ordensmenneske :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en af dem jeg ikke husker så meget om... :hmm: Min sidste eks kæreste var stenbuk.

 

Det er et jordtegn, så vidt jeg husker, og stenbukke er derfor meget jordnære mennesker. Og så vidt jeg husker, er stenbukken meget autoritærstro. En rigtig stivstikker, står der mange steder. :lol: Det skal du ikke være ked af... der står, at skorpioner opfattes som "manipulerende vampyrer"... og at vi er sadistiske og kontrollerende. :hmm:

 

Af hvad jeg har læst er jeg en meget god stenbuk :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

tjaeh.. det er vist også det eneste der passer på mig, som skytte..

ihf efter det jeg læste forleden..

 

eller.. mit element passer også til mig..

er totalt meget pyroman, og har været det siden jeg var lille :genert:

 

 

hvad der skal medbringes af sprut.. hmm..

 

tror bare jeg skal have nogle øller med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

tjaeh.. det er vist også det eneste der passer på mig, som skytte..

ihf efter det jeg læste forleden..

 

eller.. mit element passer også til mig..

er totalt meget pyroman, og har været det siden jeg var lille :genert:

 

 

hvad der skal medbringes af sprut.. hmm..

 

tror bare jeg skal have nogle øller med :-D

 

Øl smager altså ikke godt! :genert:

 

Overvejer at tage nogle Mokai'er med, eller nogle Somersby Elderflower eller Cranberry :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal også have planlagt hvilket alkohol vi hver især tager med :mrgreen:

 

Har I nogensinde smagt absinthe???

 

Haha, jeg er skorpion, sådan ser typiske skorpioner ud:

"Skorpioner har ofte et bredt ansigt med en tung pande og tunge øjenbryn. De regelmæssige kindben og den faste mund har en tendens til at være fyldige. De magnetiske øjne har markerede og nedadhængende øjenlåg. Næsen er tit fremtrædende og undertiden kraftig, og hagen er fast."

Og så skulle mit blik i øvrigt være udtryksløst.

164193_10150128929783593_756433592_7656918_2719656_n.jpg

(Mig til min søster: "Nikoline, kan du ikke tage nogle billeder af hunden? Den er så søøøøød!"... jeg vidste ikke hun allerede tog billeder)

 

Gud, jeg synes alle skal lægge billeder ind af sig selv. :mrgreen: Og hvordan jeres stjernetegn beskriver jeres udseende. xP

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Har I nogensinde smagt absinthe???

 

Haha, jeg er skorpion, sådan ser typiske skorpioner ud:

"Skorpioner har ofte et bredt ansigt med en tung pande og tunge øjenbryn. De regelmæssige kindben og den faste mund har en tendens til at være fyldige. De magnetiske øjne har markerede og nedadhængende øjenlåg. Næsen er tit fremtrædende og undertiden kraftig, og hagen er fast."

Og så skulle mit blik i øvrigt være udtryksløst.

164193_10150128929783593_756433592_7656918_2719656_n.jpg

(Mig til min søster: "Nikoline, kan du ikke tage nogle billeder af hunden? Den er så søøøøød!"... jeg vidste ikke hun allerede tog billeder)

 

Gud, jeg synes alle skal lægge billeder ind af sig selv. :mrgreen: Og hvordan jeres stjernetegn beskriver jeres udseende. xP

 

har du link til, hvor der står beskrivelse af udseende? mht stjernetegn?

Link til indlæg
Del på andre sites

"Et langt tyndt ansigt med en opadvendt kæbe tilhører den arketypiske Stenbuk. Øjnene er skarpe og intelligente under de stærke, buede øjenbryn. Næsen er lille, og undertiden flad. Selvom dette er et af de slanke, småt byggede tegn, kan det næppe kaldes skrøbelig.

 

Ryggen er rank, bryst og hofter er smalle, og skuldrene brede. Ansigtstrækkene kan være strenge, med dybe rynker over panden, som betegner distraktion. Et svagt skær af melankoli lurer i øjnene, mens der er et beslutsomt anstrøg over mund og kæbeparti."

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
"Et langt tyndt ansigt med en opadvendt kæbe tilhører den arketypiske Stenbuk. Øjnene er skarpe og intelligente under de stærke, buede øjenbryn. Næsen er lille, og undertiden flad. Selvom dette er et af de slanke, småt byggede tegn, kan det næppe kaldes skrøbelig.

 

Ryggen er rank, bryst og hofter er smalle, og skuldrene brede. Ansigtstrækkene kan være strenge, med dybe rynker over panden, som betegner distraktion. Et svagt skær af melankoli lurer i øjnene, mens der er et beslutsomt anstrøg over mund og kæbeparti."

 

hvor fandt du det?

Link til indlæg
Del på andre sites

22467_313801899886_823794886_3285079_2440307_n.jpg

 

 

"Et ovalt ansigt med en høj pande, smalt mellem tindingerne og en lille spids hage er karakteristika for Jomfruer. De skarpe, dybt siddende øjne har et gennemborende blik.

 

Næsen kan være lang og lige eller blidt rundet og er sædvanligvis kødfuld. Munden kan være ret tynd. Spændte ansigtsmuskler og en vane med at bide tænderne sammen afslører deres tilbøjelighed til at holde deres bekymringer for sig selv."

 

 

 

Er en smule skræmt :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...