Besvaret April 6, 201016 år comment_346820 Fik min nye hund, Gabby, hjem i fredags (den 2 april) og hun er bare skøn :klap: MEN! Jeg syntes at jeg HAVDE tjekket hende igennem, men tilsyneladende ikke godt nok, for har efterfølgende opdaget 3 knuder/buler langs hendes ryg :hmm: De er hårde, men hun ser ikke ud til at være generet af dem, hverken generelt eller når jeg rører dem. Skal til Dyrlæge på torsdag og håber at vedkommende kan give mig en idé om hvad det er for noget. Desværre forventer jeg det værste, nemlig kræft, men har også bløder- sygdommen i tankerne. Havde for et par år siden en skøn blandings dreng der var bløder og fik disse knuder/buler, men de var bløde... Har i nogen gæt/forslag eller andet til hvad det kan være? Rapporter
Besvaret April 6, 201016 år comment_346830 Hvis hunden er voksen, evt. lidt ældre, så kan det være fedtknuder. Min tæve fik dem allerede da hun var 4 år. Rapporter