Dorte Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Er der nogen af jer, der har prøvet at bestille fra Futterfreund.de? Jeg har lige fået en mail om, at min ordre er noteret som "bezahlt" - for længe plejer der at gå, før foderet så kommer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Er der nogen af jer, der har prøvet at bestille fra Futterfreund.de? Jeg har lige fået en mail om, at min ordre er noteret som "bezahlt" - for længe plejer der at gå, før foderet så kommer? Et par dage.. Jeg plejer at have det i overmorgen hvis det er betalt i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Herligt, så har vi det nok før weekenden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Herligt, så har vi det nok før weekenden Ja det har du helt bestemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts