Besvaret April 23, 201016 år comment_355862 Jeg har overtaget en 1½ år gammel Cavalier King Charles, der er begyndt at gø om natten. Han er vant til at bo i hus, men nu er han flyttet i lejlighed, så jeg mistænker ham for, at reagere på fremmede lyde. Jeg har haft ham i en uge nu, og HVER nat gør han og vækker mig 2-3 gange, hvilket selvsagt er hamrende irriterende. Hvordan vænner jeg ham af med det? Mvh Michael Rapporter
Besvaret April 23, 201016 år comment_356035 Sover han sammen med dig? - hvis ikke vil det være en god ide at tage ham ind i soveværelset - i en kurv ved siden af sengen, hvis du ikke vil have ham oppe hos dig. Det kan tage tid at vænne en hund til nye omgivelser og på en uge kan man ikke forvente at den kender dig eller sine omgivelser eller hvad du forventer af ham - så giv det noget tid Rapporter
Besvaret Juni 10, 201016 år comment_383353 Sover han sammen med dig? - hvis ikke vil det være en god ide at tage ham ind i soveværelset - i en kurv ved siden af sengen, hvis du ikke vil have ham oppe hos dig. Det kan tage tid at vænne en hund til nye omgivelser og på en uge kan man ikke forvente at den kender dig eller sine omgivelser eller hvad du forventer af ham - så giv det noget tid Hej Ina, det tog 1½ måned før vi fandt en løsning: han skal sove i sin kurv på den side, min kæreste sover. Hvis han placeres på min side, eller i stuen for den sags skyld, så er den gal igen. Ikke den mest optimale løsning, min nu får vi da vores nattesøvn Rapporter
Besvaret Juni 10, 201016 år comment_383410 Dejligt at i har fundet en løsning på problemet, så i kan få jeres nattesøvn igen :5up:... Mon ikke også jeres naboer sætter pis på det :blink:. Rapporter
Besvaret Juni 10, 201016 år comment_383437 Dejligt at i har fundet en løsning på problemet, så i kan få jeres nattesøvn igen :5up:... Mon ikke også jeres naboer sætter pis på det :blink:. Har undersøgt det hos de nærmeste naboer, og de har ike hørt noget. Men VI værdsætter det i allerhøjeste grad! Rapporter
Besvaret Juni 11, 201016 år comment_384113 Hej Ina, det tog 1½ måned før vi fandt en løsning: han skal sove i sin kurv på den side, min kæreste sover. Hvis han placeres på min side, eller i stuen for den sags skyld, så er den gal igen. Ikke den mest optimale løsning, min nu får vi da vores nattesøvn Godt I fandt en løsning - det er jo det vigtigste Og ja hunde er nogle gange nogle sjove nogen - med egne meninger og vaner Rapporter