Hop til indhold

Billig Fatboy hundeseng.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Gæst akrebbe
Hvor kan man finde en billig Fatboy hundeseng henne? :mrgreen:

En str. til mellemhund (Samojed) :lol:

 

Jeg ved ikke lige hvor man kan finde en billig fatboy-seng til hunde - har du prøvet at google det?

 

Man kan også fint nemt lave sin egen.. Der skal du bare forbi en panduro hobby og købe nogle krøyer kugler. Dernæst skal du sy en sæk til kuglerne, og så lave et betræk i et godt materiale, lidt allá det de bruger til fatboys..Det koster kun en brøkdel af hvad en fatboy koster.. :slem:

( ja jeg får det måske til at lyde nemt, har aldrig selv lavet en, men min svigermor lavede 2 til hendes hunde på en lille eftermiddag:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Samojedhunde gulvhunde? :roll:

Bruger din nogensinde kurv?

 

 

Tja, vores er i hvert fald. Heldigvis havde vi bare fundet en papkasse som 'startkurv', men han brugte den aldrig nogen sinde. Han ligger på et tæppe en gang imellem, men ikke længe af gangen - det bliver hurtigt for varmt og han flytter tilbage på trægulvet.

 

Så hvis jeg var dig ville jeg vente med at investere til du ved om han gider ligge i en kurv/på noget blødt.

 

Hvornår får du hvalp?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
- mnnh ja ville også gerne selv sy den hvis bare jeg KUNNE :rolleyes: Jeg er bare ikke så god til det der med at sy osv :lol:

 

nope heller ikke jeg - derfor er det smart at alliere sig med en som kan. Hvis ikke vi fik en lille krøyerpude med til hvalpen, når vi får hende, skulle jeg også se om jeg ku fedte lidt for min svigermor - og få hende til at lave en til mig:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, vores er i hvert fald. Heldigvis havde vi bare fundet en papkasse som 'startkurv', men han brugte den aldrig nogen sinde. Han ligger på et tæppe en gang imellem, men ikke længe af gangen - det bliver hurtigt for varmt og han flytter tilbage på trægulvet.

 

Så hvis jeg var dig ville jeg vente med at investere til du ved om han gider ligge i en kurv/på noget blødt.

 

Hvornår får du hvalp?

 

Det vil vi vente med så :rolleyes:.

Jamen vi får ham midt i August :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

nope heller ikke jeg - derfor er det smart at alliere sig med en som kan. Hvis ikke vi fik en lille krøyerpude med til hvalpen, når vi får hende, skulle jeg også se om jeg ku fedte lidt for min svigermor - og få hende til at lave en til mig:engel:

 

Det kunne være jeg skulle spørger min papmoooar :roll:. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en du kan købe for 500 kr. :-D

 

Jeg bor ikke så langt fra dig, og kan godt komme med den hos dig hvis du er interesseret i at købe den, men lige vil se den først ;-)

 

Den er kun brugt i knap 2 år og er grå

 

Tror vi venter :-D - Tror vi prøver med nogle tæpper og en papkasse i starten og ser om det er noget for ham :klap:

Men tak for tilbudet :mrgreen:.

Så kan vores hunde lege sammen hvis vi ikke bor så langt fra hinanden ;-) - Hvor bor du henne ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror vi venter :-D - Tror vi prøver med nogle tæpper og en papkasse i starten og ser om det er noget for ham :klap:

Men tak for tilbudet :mrgreen:.

Så kan vores hunde lege sammen hvis vi ikke bor så langt fra hinanden ;-) - Hvor bor du henne ?

 

Ok :blink:

 

Jeg bor i Allerød. Og jeg skulle også meget gerne få min Vizsla-dreng hjem i starten af August, så de bliver jævnaldrende og det passer jo fint med hvalpeleg :mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Culpa
Ok :blink:

 

Jeg bor i Allerød. Og jeg skulle også meget gerne få min Vizsla-dreng hjem i starten af August, så de bliver jævnaldrende og det passer jo fint med hvalpeleg :mrgreen: :blink:

 

Vi får en ny hvalp i starten af juli og bor i hornbæk, må vi også være med? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Hvor kan man finde en billig Fatboy hundeseng henne? :mrgreen:

En str. til mellemhund (Samojed) :lol:

 

Hvad med denne fra Nettorvet.dk:

 

Slapper med ring - flere farver

 

Restmarked

 

  • image.axd?id=6265770&noid=127921 Se større billede


      • Pris
      • Kr.
      • 599,00

      • Spar
      • Kr.
      • 200,00

      • Tilbudspris
      • Kr.
      • 399,00


      • Farve
      • BlåSortLime

    Slapper med ring - flere farver

Bemærk, at vi desværre ikke har foto af den lime og sorte.

  • Slapper med metalring
  • Mål: 137 x 137 cm
  • 3,5 kg fyld
  • Opbevaring; kan hænges på krog i metalring
  • Vælg mellem blå, lime eller sort
  • Aftagelig betræk
  • 100% polyester

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med denne fra Nettorvet.dk:

 

Slapper med ring - flere farver

 

Restmarked

 

  • image.axd?id=6265770&noid=127921 Se større billede


      • Pris
      • Kr.
      • 599,00

      • Spar
      • Kr.
      • 200,00

      • Tilbudspris
      • Kr.
      • 399,00


      • Farve
      • BlåSortLime

    Slapper med ring - flere farver

Bemærk, at vi desværre ikke har foto af den lime og sorte.

  • Slapper med metalring
  • Mål: 137 x 137 cm
  • 3,5 kg fyld
  • Opbevaring; kan hænges på krog i metalring
  • Vælg mellem blå, lime eller sort
  • Aftagelig betræk
  • 100% polyester

Den var smart :D .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Har selv en lidt anden model derfra (som de vist ikke har længere) som min datter har på hendes værelse. Den kostede det samme og er i super kvalitet :5up:

 

Og det med aftagelig betræk er jo smart når det er til vovsen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv en lidt anden model derfra (som de vist ikke har længere) som min datter har på hendes værelse. Den kostede det samme og er i super kvalitet :5up:

 

Og det med aftagelig betræk er jo smart når det er til vovsen :-)

 

Jaer det må man sige :-D.

er det tykt stof ? Så hundens negle ikke ødelægger betrækket :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Den jeg har er - overraskende tyk :-).

 

Men ved jo ikke om ovenstående model er.... :hmm:

 

Men når man bestiller den (fragtfrit) til en coop butik så har man lov at komme og se på den inden man beslutter sig om man vil købe den, og det fungerer optimalt må man sige. Har købt flere ting på nettorvet.dk bla. en trampolin og denne "slapper" pude....

Link til indlæg
Del på andre sites

Den jeg har er - overraskende tyk :-).

 

Men ved jo ikke om ovenstående model er.... :hmm:

 

Men når man bestiller den (fragtfrit) til en coop butik så har man lov at komme og se på den inden man beslutter sig om man vil købe den, og det fungerer optimalt må man sige. Har købt flere ting på nettorvet.dk bla. en trampolin og denne "slapper" pude....

 

Det lyder super :-D

Det vil vi tage til overvejelse :D

Tak for tippet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...