Gæst snebold Skrevet Maj 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2010 Hej med jer Mit navn er Sabrina jeg mor til 3 halv store børn. Jeg hentede i går en shih tzu / shih mal en lille frisk fyr på 8 uger som hedder Snebold det er min første hun inde for den race/ art er vokset op med hunde, så syntes det var på tide mine børn også får den gode oplevelse som man nu har med hunde har fundet ud af at der er mange som kan hjælpe en med gode råd lige meget hvilken slags spørgsmål man har, så jeg ved allerede at jeg vil få meget glæde af dette forum :blink: mange hilsner og bjæf fra Sabrina & Snebold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Velkommen til jer begge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Hej og velkommen til - og tillykke med din lille nye hundehvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 velkommen til og tillykke med ham :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rina Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Velkommen til, hvor ser din hvalp sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snebold Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 tak alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts