Hop til indhold

Anbefal en god køreskole i Kbh.


Gæst RSB
 Share

Recommended Posts

Jeg skal i en alder af 38 til at tage kørekort :klap:

Jeg synes godt nok, der er mange skoler at vælge mellem, så det kunne være rart med nogle anbefalinger :5up:

 

De skal helst ligge i København: Enten Nørrebro, Nordvest, Frederiksberg, Østerbro, Vesterbro eller indre by

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Jeg skal i en alder af 38 til at tage kørekort :klap:

Jeg synes godt nok, der er mange skoler at vælge mellem, så det kunne være rart med nogle anbefalinger :5up:

 

De skal helst ligge i København: Enten Nørrebro, Nordvest, Frederiksberg, Østerbro, Vesterbro eller indre by

 

Jeg fik mit kort hos Østerport trafikskole i 2004, og det var tip-top i orden dengang :5up:

Rimelig pris, "privat" kyndig kørelærer, altså ikke bilen fyldt med andre elever under kørsel, og god teoriundervisning.

 

Til min første køretime blev jeg smidt ud i myldretrafikken ved Østerport station midt i det store vejarbejde, og selvom jeg måske fortrød det dengang :mrgreen: så har jeg været glad for det siden. Jeg er aldrig nervøs for at køre trafikerede steder.

 

Idag kører bilerne jo næsten af sig selv (de er lettere at starte), så det gælder om at finde balancen mellem koblingspunkt og speeder, lære at lytte til gearet og så glemme alt om dem der dytter bagved og tage den tid man skal bruge på at orientere sig.

 

Teori-delen er mest et spørgsmål om, at træne de billeder der benyttes til prøven så meget som muligt - vi fik en cdrom fra køreskolen, som vi kunne træne med derhjemme.

 

Held og lykke med kortet! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

I 2001 tog jeg hos Asa på Godthåbsvej, hvilket jeg var utrolig glad for og tilfreds med. De har vist siden skiftet ejere, men min lillesøster går der i øjeblikket, og er også ovenud tilfreds med forløbet.

Link til indlæg
Del på andre sites

I 2001 tog jeg hos Asa på Godthåbsvej, hvilket jeg var utrolig glad for og tilfreds med. De har vist siden skiftet ejere, men min lillesøster går der i øjeblikket, og er også ovenud tilfreds med forløbet.

 

Ja, dem har jeg også haft kigget på og de er dejligt tæt på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...