Besvaret Juni 9, 201016 år comment_382288 Hej, Jeg står i den situation, at vi nu skal have ny bil (Volvo V50). Før havde vi en Volvo 850, hvor der er noget mere bagagerumsplads. Jeg har en labrador/schæfer-blanding, som er 90 cm lang og 50 cm høj (meget slank af bygning ). Hidtil har vi haft et Hakon, Model Combi stationcar, men det er for stort i højden (hjemmesiden siger 68 cm), derfor er vi på udkig efter et nyt bur, som samtidig skal være af god kvalitet - vi har overvejet at få et speciallavet, men vi ser det som en sidste udvej. Mit spørgsmål er så bare; Ville et bur, som er 82 cm dybt, og med en bredde på 60 cm, og en højde på 63 cm være stort nok til hende? - buret skal bruges til konkurrencer, træninger samt generelle køreture; personligt synes jeg, at det lyder til at være for lille i dybden, da hun jo er 90 cm lang, men jeg vil gerne høre, om I har erfaringer med dette. Rapporter