Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395151 Jeg har overvejet at købe hvidløgspulver eller dråber til min hvalp på 13 uger. Jeg har kun hørt godt om det, og at det skulle være rigtig godt til at holde lopper og tæger væk fra det lille pus Jeg er ret optaget af, at han skal have så naturlig/organisk kost og godbidder osv som muligt, så jeg ville egentlig helst være fri for at bruge alt det kemiske man kan købe. Er der nogen der kender noget til hvidløgspulver/dråber, og om det er godt at bruge til en lille hvalp (ca 1 kg)? Og det samme med lakseolie? Rapporter
Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395153 Jeg har brugt lakseolie, næsten fra starten af. Det er godt mod allrgi og for hud og pels. Ja, det ved du vel, siden du overvejer det. Jeg er i hvert fald glad for at bruge det, også til hvalpen. Rapporter
Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395159 Jeg bruger det her: Hvidløgsolie fra 4hotdogs.com Der står godt nok, at der skal 1 dråbe i til påbegyndt 12 kg, så olien må være kraftigere end pulveret og skal nok ikke bruges til hvalpe. Vi har også det her herhjemme, selvom jeg ikke har brugt det endnu: Hvidløgspulver fra 4hotdogs.com Dér er mængdeanvisning til katte og små hunde, så det tror jeg sagtens at du kan bruge til en 1 kg hvalp. Rapporter
Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395165 Jeg bruger det her: Hvidløgsolie fra 4hotdogs.com Der står godt nok, at der skal 1 dråbe i til påbegyndt 12 kg, så olien må være kraftigere end pulveret og skal nok ikke bruges til hvalpe. Vi har også det her herhjemme, selvom jeg ikke har brugt det endnu: Hvidløgspulver fra 4hotdogs.com Dér er mængdeanvisning til katte og små hunde, så det tror jeg sagtens at du kan bruge til en 1 kg hvalp. Det er også det jeg har kigget på Den hjemmeside er min hemmelige lille besættelse Rapporter
Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395167 Det er også det jeg har kigget på Den hjemmeside er min hemmelige lille besættelse Haha, I know what you mean! Rapporter
Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395168 Jeg bruger luposan flåt væk til mine hunde inklusiv min hvalp på 12 uger. Det tror jeg sagtens du kan anvende - det er et naturmiddel i pulverform som man kan blande i a-38 eller bare hælde over foderet Det indeholder bl.a bukkehornsfrø, hvidløg, humle. Og det virker hvis man sørger for at tilsætte det hver dag - mine hunde har ikke haft en flåt i et par måneder nu. Min hvalp fik en for 14 dage siden og så startede jeg op på pulveret til ham og der har ikke været noget siden. Virkningen indtræder efter en uges tid. Rapporter
Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395393 Luposan - altså det her? Hundefutter und Hundezubehör günstig bei zooplus: Luposan Zeckweg Rapporter
Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395540 Luposan - altså det her?Hundefutter und Hundezubehör günstig bei zooplus: Luposan Zeckweg Ja - lige præcis - det er simpelt hen suveræn:5up: Rapporter
Besvaret Juni 29, 201016 år comment_395558 Ja - lige præcis - det er simpelt hen suveræn:5up: hermed lagt i indkøbskurven, jeg er ved at samle mig, til Kalani skal flytte ind vil gøre rigtig meget for, at undgå kemikalierne i form af loppemidler! Rapporter