Gæst Miss_menelli Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Erhhm... Nu er det noget tid siden jeg sidst har haft en tæve, omkring kønsmodningen. Så jeg observere en masse små ting, som jeg undres over. Sidste nye på listen, som jeg ikke mindes at mærke hos vores gamle tæve, er Kaias voksende brystvorter. Altså, selvfølgelig vokser de i forbindelse med førsteløbetid, men hvor meget? Kaia har nemlig især på de to nederste vorter, meget tydelige hårde knuder, som jeg med min meget begrænsede viden om anatomi, må gå ud fra er hendes mælkekirtler. Bliver de ved med at være så tydelige og hårde, eller er det bare "pre-løbetids babser"? Altså, det har jo reelt ikke den store betydning, men jeg er bare nysgerrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2010 Hævelserne skulle meget gerne forsvinde igen, når hormonbalancen bliver normal, ellers er det noget dr. dyr lige skal føle på :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2010 a9 skrev: Hævelserne skulle meget gerne forsvinde igen, når hormonbalancen bliver normal, ellers er det noget dr. dyr lige skal føle på :slem: Eiii.. Skal da ikke have sådan en stor behåret mand til at gramse på min lille piges bryster Selvom hun nok frivilligt tilbyder hendes mavse til fri begramsning Hvor lang tid efter løbetiden skal hævelsen være væk? Og er det kun selve vorten og ikke kirtlen der fremover er større? Hmm... Kan godt mærke det er længe siden jeg sidst har haft en tæve Men hun skal til dyrlæge i morgen alligevel, med noget helt andet, så kan han få lov at undersøge det også, når vi nu er i gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2010 Miss_menelli skrev: Eiii.. Skal da ikke have sådan en stor behåret mand til at gramse på min lille piges bryster Selvom hun nok frivilligt tilbyder hendes mavse til fri begramsning Hvor lang tid efter løbetiden skal hævelsen være væk? Og er det kun selve vorten og ikke kirtlen der fremover er større? Hmm... Kan godt mærke det er længe siden jeg sidst har haft en tæve Men hun skal til dyrlæge i morgen alligevel, med noget helt andet, så kan han få lov at undersøge det også, når vi nu er i gang Jo, det er kun vorten, der skal være større, kirtlen skal ikke. Hvorlænge det varer ved jeg faktisk ikke Jacki havde én hævet kirtel efter 2. løbetid hun kom i løb d. 2. august, ultimo august var hun til sundhedstjek hos dr. dyr, som bemærkede det (det kom med i sundhedsattesten) og primo/medio september var kirtlen vel normal igen, så deromkring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2010 Miss_menelli skrev: Eiii.. Skal da ikke have sådan en stor behåret mand til at gramse på min lille piges bryster Selvom hun nok frivilligt tilbyder hendes mavse til fri begramsning Hvor lang tid efter løbetiden skal hævelsen være væk? Og er det kun selve vorten og ikke kirtlen der fremover er større? Hmm... Kan godt mærke det er længe siden jeg sidst har haft en tæve Men hun skal til dyrlæge i morgen alligevel, med noget helt andet, så kan han få lov at undersøge det også, når vi nu er i gang Må ikke, men må aligevel gerne?:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2010 Luna fik også babser ved den første løbetid, og hun har altså bevaret en stor del af dem efterfølgende. Hendes kønsdele hævede også, og noget af denne hævelse har hun også bibeholdt, og det betyder så, at hun her ved sin anden løbetid blev helt enorm deromme (bare spørg FOX) Om det så skyldes at Luna blev syg i hendes første løbetid, det skal jeg ikke kunne sige, men ingen af hendes ting faldt sådan rigtig til normalt niveau igen... Og det tog mig lang tid at vænne mig til at skulle gramse på hendes "bryster" når vi skulle kæle, der er jeg altså mere vant til hanhunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2010 Det er 2 ½ uge siden hendes løbetid sluttede, så der er sikkert stadig gang i hormonerne - Så er ikke nervøs for at der er noget i vejen. Det er mere, som du siger Lonny, at vende sig til at der er noget i vejen når man skal nusse mavsen Der er det nemmere med en hanhund - Der mavsen noget nemmere at klø ordentligt! Men håber da hævelsen falder lidt og hun ikke får gigant babser og alt for stor løbetidsnumse næste gang Kaias mor må bare til at vænne sig til, at Kaia ikke er helt så meget baby længere, som hun var da vi fik hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2010 Miss_menelli skrev: Det er 2 ½ uge siden hendes løbetid sluttede, så der er sikkert stadig gang i hormonerne - Så er ikke nervøs for at der er noget i vejen. Det er mere, som du siger Lonny, at vende sig til at der er noget i vejen når man skal nusse mavsen Der er det nemmere med en hanhund - Der mavsen noget nemmere at klø ordentligt! Men håber da hævelsen falder lidt og hun ikke får gigant babser og alt for stor løbetidsnumse næste gang Kaias mor må bare til at vænne sig til, at Kaia ikke er helt så meget baby længere, som hun var da vi fik hende Ja, det tog altså et stykke tid for mig, jeg syntes godt nok det var mærkeligt Men i dag betyder det ingenting, hun er jo bare min dejlige lille tøs som er blevet lidt større Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts