Hop til indhold

Mærkelig opførsel (mennesker)


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Jeg undre mig nogle gange over hvordan folk opføre sig.

Det gør vi nok alle sammen, men i dag så jeg noget der lignede topmålet af dumhed.

 

Jeg køre igennem Giveskud på vej hjem fra arbejde og dyreklikken ligger midt på hovedgaden - Og folk er ikke ret gode til at benytte parkeringspladsen 10 meter væk, men holder lige ude foran, halvvejs ude på kørebanen.

 

I dag holdt der så en varevogn og fyldte hele kørebanen. Vedkommende havde ikke engang kørt helt ind til kantstenen.

 

Og på trods af flere biler i begge retninger åbner manden døren ud mod kørebanen og begynder gud hjælpe mig at løfte en halvstor hund ud.

Når lige at tænke, at det der går galt, da jeg kan se panik i hundens øjne og den spræller noget i armene på ham.

 

Ganske rigtigt - Lige da jeg er kommet forbi, slipper hunden fra manden og drøner over vejen.

Han har ikke specielt travlt med at komme efter den og det sidste jeg ser i bakspejlet er en hund der i vild flugt drøner rundt ude på vejen :damn:

 

Håber virkelig hunden er OK og at den ikke kom noget til, men blev fanget og bragt ind til dyrlægen - Og at nogen fik påtalt for det fjols, at det ikke skader at tænke sig bare lidt om.

 

Han kunne i det mindste have taget hunden ud fra passagersiden ind mod fortovet og ikke midt ude på vejen mens der kommer biler!

 

Hvorfor er folk så snot dumme? :confused:

Det kunne koste hans hund livet, bare fordi han er enten doven eller ikke alt for klog :cry: Håber sådan den er OK!

 

Og bare endnu et eksempel... Dog ikke noget der omhandler hunde, men måtte lige tale med ordensmagten, fordi der rendte to unge mennesker rundt ude på Herning motorvejen her til aften :vedikke:

Ikke spor livsfarligt for nogen, vel? :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen mennesker mener ikke at noget kan være deres problem og andre, at ulykker og fare kun sker for naboer og dem i aviserne - tror jeg....

 

Vi har vist så meget fokus på os selv i denne tid, at andre er sekundære eller endnu mindre, for "her er jeg og mine og i kan bare vente, flytte jer uden om og så i øvrigt passe jer selv!"

 

Det er derfor det er så "spændende" i denne tid, for hvad er det som sker, når flere af den slags liv støder ind i hinandens liv hvor alle mener at have første ret....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja man må undres, jeg er helt sådan over forsigtig når jeg skal have Zacko ud af bilen, skal være helt sikker på at holde et sted, hvor der ikke sker så meget hvis han skulle hoppe ud, og åbner aldrig når der er biler i nærheden osv.......... nogle gange tænker folk bare ikke en dyt over hvad der kan ske :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Det lyder da som ret kaotiske parkeringstilstande på dyreklinikken i Givskud.

 

Når nu klinikkens kunder ikke kan finde ud af hvor de skal parkere synes jeg du skulle bede klinikken om at opfordre kunderne til at parkere ordentligt.

 

Jeg ved godt det ikke er dit ansvar, men for de stakkels hundes skyld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...