Hop til indhold

skuer.. hvor bliver de af??


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg får jo snart min vat-tot nr. 2... så der skal jo tuneres rundt på skuerne for at hun kan få en blid opstart.;-)

 

Men hvor hulen bliver info om sæby skuet i kreds7 og skuet i kreds 4 af i sep??... nogle som har insider-viden??:engel:.. udebliver de helt i år??

 

Kreds 5 skuet sidst i sep.. det er jo et must.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg ved at kreds 4 har LP i Lunderskov i september, så mon ikke de har skue samtidig med, det mener jeg da de plejer at have.

Og de har vel også skue i Brørup i november samtidig med LP'en.

 

Og derudover er der kreds 3's skue i jan/feb. det plejer da også at være der hvert år :-)

 

jeg er helt opdateret med november skuerne...;-).. der er brørup... kreds 9 og kreds 6.:lol:... meeeeeen har været til kreds 7 skue i sæby i september de sidste to år, så synes bare at det ville være VILDT underligt hvis det ikke også var her i år.:cry:... Jeps... kreds 4 skue i lunderskov.. nemlig - den havde jeg også regnet med, men kan intet se om den.. måske de har droppet den, da de skal holde national til næste år:hmm:....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvis du går ind på kreds 7's hjemmeside, vil du se at det er den 4 sep. :-D der er Sæby skue.

 

 

hihi.. så er det lige blevet lagt på hjemmesiden her til morgen:mrgreen:...

 

Oki.. jammen så kan jeg da se at DEN weekend er booket... lørdag til sæby og søndag til silkeborg.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hihi.. så er det lige blevet lagt på hjemmesiden her til morgen:mrgreen:...

 

Oki.. jammen så kan jeg da se at DEN weekend er booket... lørdag til sæby og søndag til silkeborg.:lol:

 

:blink: Skal vi lave et lille hvalpetræf.

 

Vi overvejer at tage forbi med Zimba, vi skal til Skagentræf den dag så det er lige på vejen, og kan vist nå'es :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved

Ja Silkeborg er ikke for os. De finske Lapphunde er ikke med i den sammenslutning:megaked::megaked:. Men har lige meldt til i Sæby, så må man jo håbe der kommer nogle oplysninger fra kreds 7 om skuet. Det eneste der er nu er et link til tilmelding på hundeweb:???:

 

Nå det gjorde vi så ikke, der var ingen racer der kunne tilmeldes.???? Men det vil de prøve at rette, eller bliver det et kort skue.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja Silkeborg er ikke for os. De finske Lapphunde er ikke med i den sammenslutning:megaked::megaked:. Men har lige meldt til i Sæby, så må man jo håbe der kommer nogle oplysninger fra kreds 7 om skuet. Det eneste der er nu er et link til tilmelding på hundeweb:???:

 

Nå det gjorde vi så ikke, der var ingen racer der kunne tilmeldes.???? Men det vil de prøve at rette, eller bliver det et kort skue.

 

De har nok fortrudt....hahaha:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:blink: Skal vi lave et lille hvalpetræf.

 

Vi overvejer at tage forbi med Zimba, vi skal til Skagentræf den dag så det er lige på vejen, og kan vist nå'es :mrgreen:

 

Uhhh det ville være mega hyggeligt... men er lidt bange for opdrætteres reaktion når der nu er RIGTIG udstillingen dagen efter... tror ikke hun vil blive så glad hvis jeg møder op med en grøn lille-pige dagen efter:oops:.

 

Meeeeen kommer i ikke til kreds 5 skue med den bette, sidst i september???... så kan vi jo finde ud af noget der:5up::banan::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det er rettet nu, en opringning gjorde underværker...:slem:

 

Hvornår er der egentlig sidste tilmelding??

 

den bette er jo ikke blevet chippet endnu, så hendes navn og reg.nr er ikke fastlagt på hende endnu.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved
Uhhh det ville være mega hyggeligt... men er lidt bange for opdrætteres reaktion når der nu er RIGTIG udstillingen dagen efter... tror ikke hun vil blive så glad hvis jeg møder op med en grøn lille-pige dagen efter:oops:.

 

Meeeeen kommer i ikke til kreds 5 skue med den bette, sidst i september???... så kan vi jo finde ud af noget der:5up::banan::engel:

 

 

GRØN ??? Du behøver da ikke male hende til et skue:stupid:. Eller er hun ikke farveægte:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved
Hvornår er der egentlig sidste tilmelding??

 

den bette er jo ikke blevet chippet endnu, så hendes navn og reg.nr er ikke fastlagt på hende endnu.:engel:

 

Der står den 31/7, men det skulle osse ændres, så det bliver senere, ellers ringer du bare til Grethe der står for udstillingen:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Der står den 31/7, men det skulle osse ændres, så det bliver senere, ellers ringer du bare til Grethe der står for udstillingen:roll:

 

håber godt nok på at tidspunktet bliver udsat med mindst en uge!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...