Hop til indhold

Kan man ændre DKK tilmelding?


Gæst
 Share

Recommended Posts

Dumme dumme mig...

 

Nu har jeg siddet og meldt Nelson til udstillinger, og lavet en brøler... Er nok lidt træt, så fik meldt ham til den forkerte udstilling (som foregår i Aars - meget langt hjemmefra:roll:). Men kan man ændre sin tilmelding?

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Skynd dig at ringe og spørge - man plejer at have fortrydelsesret på netkøb, men nogle ting er den fortrydelsesret meget kort (flybilletter) eller helt fjernet (klippekort til bussen). Håber du får det ændret ;-)

 

Jeg har skrevet en mail... Så nu venter jeg på svar. Kunne nemlig ikke finde noget med netfortrydelsesret på DKKs hjemmeside.

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet en mail... Så nu venter jeg på svar. Kunne nemlig ikke finde noget med netfortrydelsesret på DKKs hjemmeside.

 

/Mette

 

 

Uh uh uh - ring istedet, der er laaaaaaaaaaaang ventetid på mails, noget med at alle havde så travlt med verdensudstillingen, at ALLE nu afspadserer (min søster har lige fået svar på en mail hun sendte for over en måned siden)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...