Gæst LineMollwitz Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Ja hvem siger at det kun er børn er elsker sæbe bobler?? Syntes bare lige jeg ville dele min tossede hund med jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WhoLetTheDogsOut Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Sikke en dejlig én. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LineMollwitz Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hihi... Det må næsten prøves.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LineMollwitz Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 He he ja, det er god underholdning, for både hund og ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 hehe og har man børn kan man sætte dem til at puste boblerne så er det god underholdning af hund, unger og ejer.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LineMollwitz Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Ha ha, ja det kunne jeg forestille mig, hvad er bedre end trætte børn og hund?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts