Besvaret August 11, 201015 år comment_425749 Er der nogen der kan anbefale en god DCH kreds i nordsjælland? Indenfor min rækkevidde ligger: 1. Hørsholm / Karlebo 2. Helsingør 3. Humlebæk 4. Nivå Er der nogen her der har gode eller dårlige erfaringer med nogle af kredsene? Jeg leder efter et sted hvor der trænes positivt, gerne med klikker. Vi har været ude og lure, men det kan være svært at danne sig et indtryk ud fra det alene - særligt her i sommerferien. Input værdsættes Rapporter
Besvaret August 11, 201015 år comment_425758 Er der nogen der kan anbefale en god DCH kreds i nordsjælland? Indenfor min rækkevidde ligger: 1. Hørsholm / Karlebo 2. Helsingør 3. Humlebæk 4. Nivå Er der nogen her der har gode eller dårlige erfaringer med nogle af kredsene? Jeg leder efter et sted hvor der trænes positivt, gerne med klikker. Vi har været ude og lure, men det kan være svært at danne sig et indtryk ud fra det alene - særligt her i sommerferien. Input værdsættes Velkommen til Selvom du måske synes det er at gå op i petitesser, så gør jeg det lige alligevel: Det er sådan at det i DCH hedder "lokalafdelinger" og ikke kredse De nævnte lokalafdelinger hører alle under Kreds 6. Med dette sat på plads kan jeg kun anbefale at du tager ud til hver enkelt afdeling og kikker på deres træning. Jeg har gode erfaringer fra to af stederne, men dette ligger langt tilbage og ofte ændrer metoderne og holdningerne sig i takt med udskiftning af trænerne - og en enkelt afdeling kan have både dygtige og mindre dygtige trænere. Rapporter
Besvaret August 11, 201015 år comment_425943 Velkommen til Selvom du måske synes det er at gå op i petitesser, så gør jeg det lige alligevel: Det er sådan at det i DCH hedder "lokalafdelinger" og ikke kredse Hehe, tak - og ja, det hører nok til petitesse-afdelingen, men jeg hører selv til ordkløverfolket, så jeg har fuld forståelse for trangen til at slå den slags fast Med dette sat på plads kan jeg kun anbefale at du tager ud til hver enkelt afdeling og kikker på deres træning. I princippet er jeg enig, men udover DCH har jeg også kigget på PH og Schæferhundeklubben og det bliver efterhånden mange steder man skal besøge - så jeg håbede at kunne indskrænke lidt, men det kan godt være at jeg er nødt til at lette bagen og komme ud og lure Efterfølgende har det i øvrigt vist sig at de fleste DCH hold som jeg har kunnet få status på allerede er booket, så det kan være at det bliver Schæferhundeklubben eller PH det bliver alligevel. Jeg har gode erfaringer fra to af stederne, men dette ligger langt tilbage og ofte ændrer metoderne og holdningerne sig i takt med udskiftning af trænerne - og en enkelt afdeling kan have både dygtige og mindre dygtige trænere. Det synes jeg er en god pointe. Rapporter