Gæst Kiko Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Hej alle sammen.:banan: Min dejlige hvalp (Kiko) og jeg skal starte til hvalpetræning. Jeg har fundet et sted gennem DKK, det hold jeg kan er om lørdagen og der mangler nogle deltager, før vi kan starte. Da jeg gerne vil starte så hurtigt som muligt skriver jeg herinde, for at høre om der er nogle som mangler et hvalpetræningssted. :klap: Lidt info: Det er hvalpemotivation for hunde i alderen 8 uger til 6 måneder. Og er under Dansk kennel klub (Kreds 3) dvs. i Odense. Det er lørdag fra 13-14 og er 8 gange for 350 kr. i alt. Kontakt oplysninger på træneren kan fås ved at skrive til mig:) Håber at nogle er interesseret:lol: Charlotte og Kiko Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Hej alle sammen.:banan:Min dejlige hvalp (Kiko) og jeg skal starte til hvalpetræning. Jeg har fundet et sted gennem DKK, det hold jeg kan er om lørdagen og der mangler nogle deltager, før vi kan starte. Da jeg gerne vil starte så hurtigt som muligt skriver jeg herinde, for at høre om der er nogle som mangler et hvalpetræningssted. :klap: Lidt info: Det er hvalpemotivation for hunde i alderen 8 uger til 6 måneder. Og er under Dansk kennel klub (Kreds 3) dvs. i Odense. Det er lørdag fra 13-14 og er 8 gange for 350 kr. i alt. Kontakt oplysninger på træneren kan fås ved at skrive til mig:) Håber at nogle er interesseret:lol: Charlotte og Kiko Jeg ville gerne have De luxe med, men vi bor desværre i Måløv (Stor københavn) så det bliver svært :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts