Hop til indhold

Hvor er det dejligt at have en "normal" hund


Lonny
 Share

Recommended Posts

Vi har lige været ude og gå morgenturen, og undervejs stødte vi på en stor bunke med pressenninger som ikke har ligget der før. Luna rejser alle børster og begynder at gø, hvorefter jeg går hen til pressenningen og siger "ih hvor er den fin osv...". Luna tager straks mine ord for gode varer, lægger børsterne ned, hvorefter hun tramper hen over bunken af pressenninger alt i mens hun snuser nysgerrigt til dem. Og på tilbagevejen kiggede hun lige kort på pressenningerne, hvorefter hun konkluderede, at de var kedelige :-D

 

Ovenstående lyder måske ikke som noget vildt, men hvis man har prøvet at have en sky hund, så ved man hvor stort det rent faktisk er.

 

Disse pressenninger bliver lagt ud hvert år, så jeg har oplevet det samme med Baldur, men han reagerede bare så meget anderledes end Luna. Når han fik øje på dem, så for han baglæns og blev stiv som et brædt, hvorefter han nægtede at gå forbi dem. Vi kunne så stå der i 15-20 minutter før det lykkedes mig at overbevise ham om at de ikke var livsfarlige, og herefter kunne han så med stiv kropsholdning, og yderst forsigtigt snuse til pressenningen. Og på tilbageturen startede det hele forfra, fordi han stadig syntes at pressenningen var livsfarlig.

 

Så jeg er helt høj her til morgen, hvor var det bare fedt at se Luna takle den selv samme situation på en så meget bedre måde. Jeg er så stolt af hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.

Det kan jeg godt forstå:-D

 

Hvor gammel er det nu, at Luna er?

 

Vi er jo lige i gang med spøgelsesalderen, så jeg må dagligt hen og snakke med alle mulige ting og Bella falder heldigvis også hurtigt til ro igen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt forstå:-D

 

Hvor gammel er det nu, at Luna er?

 

Vi er jo lige i gang med spøgelsesalderen, så jeg må dagligt hen og snakke med alle mulige ting og Bella falder heldigvis også hurtigt til ro igen:-D

 

Luna er 1,5 år, og hun har lige haft en spøgelsesalder, men sjovt nok har den indtil nu kun vist sig ved ting i vores eget hus eller have, alt ude i den store verden har været helt ok. Men herhjemme har hun gøet af vasketøj, fodersække, bolde, spande og alt muligt andet mærkeligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.

Det er også mest herhjemme, at Bella ser spøgelser.

Jeg må ikke længere rode, da gamle ting nye steder, er helt forkert og meget farligt.

Så hvad gør jeg med det rodehoved, som ligger dybt i mig:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...