Hop til indhold

Stretch-støvler


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Jeg opdagede desværre på vej ud af døren her den anden dag, at mine elskede sorte Gabor-stretch støvler er begyndt at "smuldre" oppe på skaftet :megaked: ... Det er altså nogle fantastisk lækre støvler uden lige! :genert:

 

Nu leder jeg desperart efter et nyt par yndlingsstøvler, men jeg synes ikke jeg kan finde nogen med stretch?! Der kommer en masse "lak, plateau, osv" op når jeg søger på nettet, men det er ikke lige den type støvler jeg leder efter.. :engel:

 

Nogen der ved hvor man kan købe elegante/enkle, middelhøje, comfortable, semi langskaftede, sorte/brune stretch-støvler henne?!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Mette1611

Hejsa,

Jeg ved det desværre ikke. Men har præcis samme ønske. Måske bare ikke middelhøje, men relativt flade.

Det eneste sted, jeg har fundet nogen, er i Kvickly og de var bare modbydelige at gå med... ØV :-(

Så hvis du finder nogen, må du meget gerne skrive herinde, så vil jeg være meget taknemmelig.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa,

Jeg ved det desværre ikke. Men har præcis samme ønske. Måske bare ikke middelhøje, men relativt flade.

Det eneste sted, jeg har fundet nogen, er i Kvickly og de var bare modbydelige at gå med... ØV :-(

Så hvis du finder nogen, må du meget gerne skrive herinde, så vil jeg være meget taknemmelig.:-D

 

Leder stadigvæk, så skal nok skrive hvis jeg falder over en mulighed! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...