Lonny Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 En familie har fået medhold i klagesag over købet af en hund, som viste sig at være drægtig. Kennelen er nu havnet på Forbrugerstyrelsens sorte liste over vrangvillige firmaer. 11.000 kr. i erstatning for hundekøb Det er da rart at vide at man som "forbruger" har lidt sikkerhed :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 En familie har fået medhold i klagesag over købet af en hund, som viste sig at være drægtig. Kennelen er nu havnet på Forbrugerstyrelsens sorte liste over vrangvillige firmaer. 11.000 kr. i erstatning for hundekøb Det er da rart at vide at man som "forbruger" har lidt sikkerhed :5up: Det lille ord jeg har markeret med rød farve, siger meget i min verden! Og vist også i den juridiske?:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Det lille ord jeg har markeret med rød farve, siger meget i min verden! Og vist også i den juridiske?:slem: Desværre er det jo nok ikke meget mere end "lidt", det er jo blevet bevist gang på gang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 En familie har fået medhold i klagesag over købet af en hund, som viste sig at være drægtig. Kennelen er nu havnet på Forbrugerstyrelsens sorte liste over vrangvillige firmaer. 11.000 kr. i erstatning for hundekøb Det er da rart at vide at man som "forbruger" har lidt sikkerhed :5up: Sikkerhed ?? Kennelen har da, så vidt jeg forstår, ikke betalt en krone, så køber har da ikke fået andet end "fornøjelsen" ved at få ret i forbruger klagenævnet. Med hensyn til klagenævnets placering af kennelen på "blacklisten" hvor mange ser så lige det ?? For, måske, at få pengene må der køres en egentlig retsag, og det kan vist ikke svare sig for kr. 11.000 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Sikkerhed ?? Kennelen har da, så vidt jeg forstår, ikke betalt en krone, så køber har da ikke fået andet end "fornøjelsen" ved at få ret i forbruger klagenævnet.Med hensyn til klagenævnets placering af kennelen på "blacklisten" hvor mange ser så lige det ?? For, måske, at få pengene må der køres en egentlig retsag, og det kan vist ikke svare sig for kr. 11.000 Sigurd har ret, og forbrugerbeskyttelse er vist noget med tro?:hmm: Skrevet af en ikke troende mand!:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mtum Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Dem der vil svindle slipper desværre alt for nemt afsted med det, hvis bare de blæser på denne slags afgørelser. Men når nu man ikke har mere sikkerhed, så kan man hjælpe sig selv godt på vej ved at researche lidt, inden man lægger sine penge et bestemt sted. De fleste snydere er næppe svære at finde på google. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts