Hop til indhold

Hundetræf stor københavn.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Nu vil De luxe altså gerne møde nogle af de lækre hunde fra HF :engel:.

Så han har spurgt om der er nogle der kan ses til noget træf et sted i stor kbh.

 

De luxe er 16 uger, og kan med alle hunde. Store, små, gamle som unge :blink:. Godt nok er han meget legesyg og elsker fangeleg :slem:..

 

Hvem er friske? For så kan vi da finde en dato :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se på din profil, at du bor i Måløv... Det er jo ikke særlig langt fra mig, og jeg kører gerne, har bil og alt det der. Og kan også have både dig og De Luxe med i bilen, hvis du vil med til træf en dag, men ikke selv har transport mulighed :blink:

 

FOX og jeg snakkede faktisk om, at arrangere et træf i Ishøj her i efteråret... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se på din profil, at du bor i Måløv... Det er jo ikke særlig langt fra mig, og jeg kører gerne, har bil og alt det der. Og kan også have både dig og De Luxe med i bilen, hvis du vil med til træf en dag, men ikke selv har transport mulighed :blink:

 

FOX og jeg snakkede faktisk om, at arrangere et træf i Ishøj her i efteråret... :-D

 

Årh hvor er du sød, det må du da meget gerne, da vi ikke har bil :-D, hvis vi kan den dato i finder ud af, vil vi meget gerne med :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...