Besvaret Oktober 4, 201015 år comment_466769 Nu vil De luxe altså gerne møde nogle af de lækre hunde fra HF . Så han har spurgt om der er nogle der kan ses til noget træf et sted i stor kbh. De luxe er 16 uger, og kan med alle hunde. Store, små, gamle som unge :blink:. Godt nok er han meget legesyg og elsker fangeleg :slem:.. Hvem er friske? For så kan vi da finde en dato :blink: Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år comment_466783 Gizmo og jeg er altid frisk på et træf hvis datoen passer Ved ikke om du her set det, men der er også træf d. 16. okt. :blink: Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år Forfatter comment_466789 Gizmo og jeg er altid frisk på et træf hvis datoen passer Ved ikke om du her set det, men der er også træf d. 16. okt. :blink: Jo har set det . Men skal holde kærestens fødselsdag den dag. Så han er nok ikke så glad, hvis De luxe og mig lige smutter midt i det hele . Hvor henne bor du henne? Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år comment_466795 Jo har set det .Men skal holde kærestens fødselsdag den dag. Så han er nok ikke så glad, hvis De luxe og mig lige smutter midt i det hele . Hvor henne bor du henne? Det opdager han da aldrig :blink: Jeg bor i Allerød - så vi kan sagtens finde på noget med De Luxe og Gizmo en dag Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år Forfatter comment_466797 Det opdager han da aldrig :blink: Jeg bor i Allerød - så vi kan sagtens finde på noget med De Luxe og Gizmo en dag Hahaha nej det gør han sikkert ikke . Han opdagede ikke at vi smuttede ud på tur i lørdags, han troede bare jeg var ude at skide sagde han :stupid:. Ihh det vil De luxe rigtig gerne Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år comment_466810 Kan se på din profil, at du bor i Måløv... Det er jo ikke særlig langt fra mig, og jeg kører gerne, har bil og alt det der. Og kan også have både dig og De Luxe med i bilen, hvis du vil med til træf en dag, men ikke selv har transport mulighed :blink: FOX og jeg snakkede faktisk om, at arrangere et træf i Ishøj her i efteråret... Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år Forfatter comment_466816 Kan se på din profil, at du bor i Måløv... Det er jo ikke særlig langt fra mig, og jeg kører gerne, har bil og alt det der. Og kan også have både dig og De Luxe med i bilen, hvis du vil med til træf en dag, men ikke selv har transport mulighed :blink: FOX og jeg snakkede faktisk om, at arrangere et træf i Ishøj her i efteråret... Årh hvor er du sød, det må du da meget gerne, da vi ikke har bil , hvis vi kan den dato i finder ud af, vil vi meget gerne med . Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år comment_466858 og jeg har lige svaret Black-Sussi om en weekend midt i november på Ishøj strand ?? Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år Forfatter comment_466861 og jeg har lige svaret Black-Sussi om en weekend midt i november på Ishøj strand ?? Uhhh strand, det lyder spændende .. Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år comment_466865 Ishøj Strand Park er nemlig super til træf Og det var simpelthen så hyggeligt sidst :blink: Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år comment_467031 og jeg har lige svaret Black-Sussi om en weekend midt i november på Ishøj strand ?? Os mig, os mig Rapporter
Besvaret Oktober 4, 201015 år comment_467081 Strandtur Ishøj Strand :banan::banan::banan: Har I fundet en dato?? Og præcis hvor mødes vi?? Mille elsker vand :5up::klap: Rapporter