Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Urenlig/Renlig. Bange men søgende

Featured Replies

Besvaret

HJÆLP

Jeg har 2 chihuahua...

Min ene er en lille han, som tisser på alle nye ting og har det med ikke at fortælle mig at han skal tisse.

Han søger det ene øjeblik opmærksomhed på det groveste, og næste går han for sig selv.

Tit lægger han en dej om natten eller dagen. Ligegyldig hvor han kan.

Også selvom han lige har været lukket ude...

Min ande hund, Jessicka... Hun er super bange. Der er ikke sket noget som har givet hende nogle former for traumer.

Men altså.. Hun er meget bange og vil slet ikke i nærheden af andre hunde.flere meter der fra stikker hun af. Og samtidig... Hun vil gerne. Men det tog hende 3 måneder bare at blive vant til Cornelius da han kom ind i huset.

What to do? :cry:

Besvaret
HJÆLP

Jeg har 2 chihuahua...

Min ene er en lille han, som tisser på alle nye ting og har det med ikke at fortælle mig at han skal tisse.

Han søger det ene øjeblik opmærksomhed på det groveste, og næste går han for sig selv.

Tit lægger han en dej om natten eller dagen. Ligegyldig hvor han kan.

Også selvom han lige har været lukket ude...

Min ande hund, Jessicka... Hun er super bange. Der er ikke sket noget som har givet hende nogle former for traumer.

Men altså.. Hun er meget bange og vil slet ikke i nærheden af andre hunde.flere meter der fra stikker hun af. Og samtidig... Hun vil gerne. Men det tog hende 3 måneder bare at blive vant til Cornelius da han kom ind i huset.

What to do? :cry:

Det er en meget kort fremstiling at skulle tage stilling til, jeg vil foreslå at du kontakter en dygtig adfærdsbehandler og får en vurdering af dine hunde og derefter en handleplan.

Hvad har du gjort for at afhjælpe problemerne?

Besvaret
Det er en meget kort fremstiling at skulle tage stilling til, jeg vil foreslå at du kontakter en dygtig adfærdsbehandler og får en vurdering af dine hunde og derefter en handleplan.

Hvad har du gjort for at afhjælpe problemerne?

Det ved jeg, men det var også i korte træk.

Jeg har endnu ikke fundet en træner i mit område som jeg har råd til, eller som er ''ordenlig''..

Jeg vil ikke bruge en træner jeg ikke har tillid til hverken ud fra hjemmesiden eller stemmen.

jeg har vidst nok sat et opslag op om der var nogle folk ville anbefale :roll: