Hop til indhold

Frivillig hjælper til hundetræning


Gæst Camilla_Olsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla_Olsen

Ved i om man kan være det?

 

Jeg kunne godt tænke mig, at se hvordan det fungerer pga. jeg godt vil uddanne mig til det senere hen, som et fritids-hygge-job :) Jeg tænker også jeg vil kunne lære en masse ting inden jeg selv får hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror da bare du skal kigge på hundetrænere i dit område, og skrive til dem.. Jeg ved ikke med fx. DKK og DcH - de kræver nok det er i forbindelse med en uddannelse..

Så må man jo overveje om det er det man vil :-)

 

Men jeg tror det er interessant! Jeg ville også virkelig gerne være frivillig på et dyreinternat - og give lidt tilbage, men det er jo lige det med at få taget kontakten :-) Held og lykke til dig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla_Olsen

Tak skal du have :)

 

Jeg havde to store drømme, det var kost og hundetræner, kostuddannelsen der er det utroligt svært at få job bagefter, så jeg tør ikke at tage den, men hundetræner den giver jeg ikke op, det VIL jeg simpelthen og hvis man ikke får job med det samme gør det ikke så meget, da man ikke skal leve af det :)

 

Jeg skal også have ringet rundt og spurgt, måske kan jeg komme og se, hvordan det foregår, hvis de ikke er så meget for man hjælper med diverse ting :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla_Olsen
Prøv at tage kontakt til nogle hundetrænere. Hvis det er indenfor en organisation kræver de nok du er under uddannelse ved dem, DKK, Dck og DSS. Men der er jo efterhånden mange private derude også. Så det er da bare med at sende en mail rundt :)

 

Ja, det vil jeg gøre :) ..

 

Jeg ville bare høre jer om i havde nogle erfaringer med det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer

Jeg er uddannet ved DKK og kan ogsaa tage elever og jeg ville da helt klar lade en interesseret foelge traeningen et stykke tid foerst hvis han/hun havde lyst, saa kan vedkommende jo lige se om det rent faktisk er noget for dem inden de begynder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...