Gæst Chili Con Caia Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Uhh - Har lige set at Hund og Træning afholder et kursus hvor Christina Ingerslev underviser. Det kunne jeg altså godt tænke mig at melde mig til... Andre der har kigget på det?! Køb Konkurrenceforberedelse og mentaltræning - Tilbud: 575,00DKK,- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Er seriøst aldrig nervøs men ellers ser det interessant ud (hvor i landet er det?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Er seriøst aldrig nervøs men ellers ser det interessant ud (hvor i landet er det?) Jeg har mest sommerfugle i maven, men jeg er nok noget anderledes når vi går ind i ringen alligevel. Det er i Holte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts