Hop til indhold

Hvilken hund skal jeg vælge??


Gæst nissen
 Share

Recommended Posts

Gæst nissen

Jeg er en studerende der brændende ønsker mig en hund. Jeg bor i en lejlighed ned til grønne arealer. Jeg har et meget aktivt liv og løber meget.

 

Jeg søger en hund, der kan komme med på den daglige løbetur. Den skal kunne være alene hjemme ca. 4-5 timer om dagen. Den skal være meget/ret lille og så skal den ikke gø meget eller være aggresiv mv.

 

Kan nogen anbefale mig en hund??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hvis du gerne vil have en helt lille hund, der også kan komme med på løbeturen, der ikke NORMALT er slem til at gø og ikke er aggresiv, så er en papillon/phalene nok et godt bud... Den passer dog ikke til alle, da det ofte er en lidt reserveret hund, som kan tage lidt tid til at vænne sig til nye mennesker, og den er jo også langhåret.

 

Hvis du gerne vil have en korthåret, så har jeg hørt utrolig mange, der er "tilhænger" af dansk/svensk gårdhund. Jeg har selv papillon, så jeg ved ikke meget om denne race, men du kan jo kigge lidt omkring og se om det er noget der passer dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...