Gæst Trinus Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hej Alle Jeg er på udkig efter et godt diætfoder (tørkost) til min ene hund, der har tendens til at tage på... Det er ligemeget om det købes online eller hos dyrlægen. Vil blot gerne høre om andres erfaringen inden jeg køber nyt foder til Luffe. Han skal gerne tabe omkring 5 kg. Pt. fodrer vi med Hennes Petfood. Vh. Trinus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mike Besvaret Februar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Verdens bedste slankefoder er efter min mening Pro Plan Light. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2011 Liva får Olivers Weight Loss og taber sig stille og roligt - måske lidt for roligt. Jeg overvejer at afprøve Luposan Sport Light næste gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gitte1976 Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Husk at en hund skal have fedt også selvom den skal tabe sig... Giv hunden et kvalitetsfoder, og skær lidt ned på mængden. Wolfsblut har lavet 3 varianter, hvor der ikke er særligt meget fedt i. Dark Forest skulle være den med mindst fedt i... Hundesvømning er også super til at slanke hunde med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Tak for svar - har også selv haft kig på Wolfblut og tror vi prøver dette. Pt. er han dog på skånekost pga. ustabil mave, så jeg påtænker forsigtigt at køre ham over på Wolfsblut efterfølgende. Sjovt nok er vores anden hund fuldstændig normalvægtigt, selv om de er halvbrødre, får sammen kost, motion osv... Vh. Trinus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts