Gæst Mibo Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Vil have et par nye seler til mine boxere, lige nu har jeg en mystisk en til Eddie af ubestemt herkomst, den sidder mere nede på siden end på ryggen af ham og til Robin har jeg Kenjans super sporsele, men syntes den er for kraftig til daglig brug i skoven, hvor han for det meste er løs og vil så gerne bruge den til sporarbejde. Så søger en sele der ikke er for voldsom i noget nylon/kunststof, som kan tåle havvand, sidder godt på en hund med dyb brystkasse, har trykket det rigtige sted, er rimelig nem at sætte på, ser godt ud osv. osv. Skal jo på udstilling i Fredericia i weekenden og der er jo en del udstillere af hundeting, så der er mulighed for at se nogle forskellige, derfor var det jo rart at høre om der er nogle mærker man skulle kigge nærmere på eller holde sig helt fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Jeg har den lækreste sele (nylon med foer, udviklet og designet af kenjan selv) Jeg kommer til Fredericia både lørdag og søndag, og har den med (one-size) og du må gerne prøve den på dine vovser (hvis de kommer med) og se hvordan den sidder... Jeg har købt og brugt den til mine schæfere og nu bruger jeg den til Gizmo (Vizsla) Kommer med et link om lidt når jeg kommer på min computer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Jeg har den lækreste sele (nylon med foer, udviklet og designet af kenjan selv) Jeg kommer til Fredericia både lørdag og søndag, og har den med (one-size) og du må gerne prøve den på dine vovser (hvis de kommer med) og se hvordan den sidder... Jeg har købt og brugt den til mine schæfere og nu bruger jeg den til Gizmo (Vizsla) Kommer med et link om lidt når jeg kommer på min computer Bøllerne kommer ikke med Er det denne her SELE - nylon - store hunde - 80 - 100 cm. - snapspænde - sort. | Kenjan hunde & katteartikler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Nej det er denne her: HETZ - SPOR - GÅ SELE, 4 cm. kraftig nylon foret - med håndtag - sort - M | Kenjan hunde & katteartikler HETZ - SPOR - GÅ SELE, 4 cm. kraftig nylon foret - uden håndtag - sort - M. | Kenjan hunde & katteartikler Virkelig en lækker sele :5up: Men du kan i hvert fald få lov at se den så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Nej det er denne her: HETZ - SPOR - GÅ SELE, 4 cm. kraftig nylon foret - med håndtag - sort - M | Kenjan hunde & katteartikler HETZ - SPOR - GÅ SELE, 4 cm. kraftig nylon foret - uden håndtag - sort - M. | Kenjan hunde & katteartikler Virkelig en lækker sele :5up: Men du kan i hvert fald få lov at se den så Ja okay, ser lækker ud, bliver den siddende samme sted uanset hvad ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Hvad med denne, er der nogen der kender den ? GÅ-SPOR SELE - EzyDog - XL - Sort | Kenjan hunde & katteartikler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Ja Jeg brugte den til grp c med schæferne, og den sad bare :5up: På Gizmo sidder den dog lidt løsere da han godt kan blive irriteret hvis der er noget som sidder for tæt, han er lidt tøsesart :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Jeg er generelt ikke til ezydogs produkter, synes ikke seler/halsbånd sidder godt eller virker lækre i kvaliteten - deres produkter virker, for mig, ikke gennemtænkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Jeg er generelt ikke til ezydogs produkter, synes ikke seler/halsbånd sidder godt eller virker lækre i kvaliteten - deres produkter virker, for mig, ikke gennemtænkt Super, vil ikke bruge mere tid på dem så, lyder godt med den anden, for når der somme tider bliver leget "Boxerlege" går det jo lidt vildt til :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Ellers så ska du kigge på hurtta's y-sele, de er også rigtig lækre. Og hvis selen skal sidde godt uden at glide rundt, ville jeg gå langt udenom de seler som sidder henover brystkassen da de sjældent sidder særlig godt, desuden kan de, hvis hunden går godt fremad på spor trække hundens bryst og derved næse op af sporet, som vil få hunden til at trække endnu mere for at komme ned til den dybe fært - og det vil jo gi hunden nogle unødvendige konflikter... Selv bruger jeg enten bøttcher sele eller snoren i halsbåndet og under maven når vi går spor :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Hurtta`s Y-sele ser da rigtig godt ud, det var noget i den stil jeg ledte efter, har du prøvet den IRL ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Hurtta`s Y-sele ser da rigtig godt ud, det var noget i den stil jeg ledte efter, har du prøvet den IRL ? Ja den har jeg også... Har en hel del hundeudstyr Den er også rigtig god, og så er der også reflekser på, hvilket er et plus hvis man også skal bruge den på aftenturene når det er mørkt :5up: Og så tåler den også fint snavs og vand, uden at blive totalt klam... Er også selv helt vild med Wolfsong selerne, men når hundene har en tendens til at gå i mudder osv. så bliver de let meget klamme, pga. fleece-foret... Jeg har selv denne model i Hurtta: http://www.alttilhundogkat.dk/hurtta_pro_seler.6?/Generelt/HUNDE/HLSSerie/HLSHurttaPro/HurttaProY-sele.Blå/&showitem=7411 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Ja den har jeg også... Har en hel del hundeudstyr Den er også rigtig god, og så er der også reflekser på, hvilket er et plus hvis man også skal bruge den på aftenturene når det er mørkt :5up: Og så tåler den også fint snavs og vand, uden at blive totalt klam... Er også selv helt vild med Wolfsong selerne, men når hundene har en tendens til at gå i mudder osv. så bliver de let meget klamme, pga. fleece-foret... Jeg har selv denne model i Hurtta: http://www.alttilhundogkat.dk/hurtta_pro_seler.6?/Generelt/HUNDE/HLSSerie/HLSHurttaPro/HurttaProY-sele.Blå/&showitem=7411 Super, mon ikke der en eller anden forhandler i Fredericia der har dem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Super, mon ikke der en eller anden forhandler i Fredericia der har dem :blink: Alt til hund og kat har stand der, og jeg ved at de har dem :blink: Bare lige husk, at måle hundene inden :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Alt til hund og kat har stand der, og jeg ved at de har dem :blink:Bare lige husk, at måle hundene inden :blink: Der vil jeg kigge hen så og hundene er målt.....86 og 88 cm. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2011 Købte så 2 nye seler til bøllerne, men det blev denne model i stedet http://www.alttilhundogkat.dk/hurtta_pro_seler.6?/Generelt/HUNDE/HLS Serie/HLS Hurtta Pro /Hurtta Pro Sele str. 100 cm./&showitem=7397 De er blevet afpøvet i dag og de sidder helt perfect under alle forhold :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts