Gæst Grønnegade Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Vi har kikket land og rige rundt for at finde en kendel i nærheden der avler Alaskan Klee Kai, dog uden held. Vi er kommet frem til at de nærmeste indtil nu er beliggende i England. I den forbindelse vil vi gerne høre om der evt. er andre der har erfaringer med engelske kendler, procedurer vedr. transport osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2011 Hmm jeg mener der har været/er en herinde som har haft sådan en hund :hmm: Uden at være helt sikker mener jeg der ligger kenneler i Sverige eller tyskland. Det er dog ikke noget jeg er 100 % sikker på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2011 Der er en lidt ældre tråd om det samme her: http://www.hunde-forum.dk/kennel-hundepension/8625-hvor-kan-man-kobe-en-alaska-klee-kais.html Måske du kan finde noget brugbart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Februar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2011 Der er en herinde med sådan en hund, kan ikke huske hvor personen har fået den hjem fra eller navnet på brugeren :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Grønnegade Besvaret Februar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2011 Jeg har kontaktet Comet som brugeren hedder og håber på at få svar engang når brugeren får tid. Hvis der er i Sverige eller Tyskland vil det være optimalt da man så kan køre hen og hente hvalpen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Englyst Besvaret Januar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 Jeg har kontaktet Comet som brugeren hedder og håber på at få svar engang når brugeren får tid. Hvis der er i Sverige eller Tyskland vil det være optimalt da man så kan køre hen og hente hvalpen. Hej. Fandt I nogensinde et sted i nærheden med klee kais? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts