Hop til indhold

Hyrdehunde - forårstur?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

22. maj kan jeg nok ikke, for er på job i Aalborg lørdag til kl. midnat, men jeg tror rigtig gerne at Anders vil med - hvis Buju eller en anden kan give lift.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej, det var også min fejl :genert: Er i det hele taget pænt hængt op hele april, kan ikke d.:

 

2., 9., 10., 15., 16., 17. og 24. ... :oops:

 

Og så d. 8. maj....

 

Jeg er sleeet ikke besværlig :oops:

 

 

 

Haha, jamen, hvorfor dog det? :mrgreen:

 

Ret lige d. 24. aoril til den 23. april :oops:

 

Juhuuuu! Så vil vi virkelig MEGET gerne med jer :-) Vi er begge meget søde, og kan godt lide at køre i bil:mrgreen:

 

Og nej han æder ikke en tennisbold igen.. Det er jeg helt sikker på:blink:

 

Det var godt, at I er søde :mrgreen:

 

Og nej, det satser jeg dælme også stærkt på, at han ikke gør! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

22. maj kan jeg nok ikke, for er på job i Aalborg lørdag til kl. midnat, men jeg tror rigtig gerne at Anders vil med - hvis Buju eller en anden kan give lift.

 

22 maj kan vi ikke, men i er indregnet den 16. april hvis i kan der. Hvis ikke i kan den dag kan Chili con Caia få et lift med os

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige fået svar fra Anne.

 

Hun starter med at skrive, at hun synes det er hyggeligt at vi gerne vil komme igen :-D

 

De to datoer jeg skrev til hende om (16. april og 1. maj), "hænger og svæver med noget andet", skriver hun, men vil vende tilbage når hun ved mere.

 

Skal vi lave en minitur d.16. - så kan KarinaG og Misja jo kommer med ( Misja dur ikke til meget lange dage :lun:) eller skal vi droppe den dag og lave en stor tur senere på foråret? ELLER måske begge dele?

 

Få svaret i næste nummer af "HF på hyrdetur" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige fået svar fra Anne.

 

Hun starter med at skrive, at hun synes det er hyggeligt at vi gerne vil komme igen :-D

 

De to datoer jeg skrev til hende om (16. april og 1. maj), "hænger og svæver med noget andet", skriver hun, men vil vende tilbage når hun ved mere.

 

Skal vi lave en minitur d.16. - så kan KarinaG og Misja jo kommer med ( Misja dur ikke til meget lange dage :lun:) eller skal vi droppe den dag og lave en stor tur senere på foråret? ELLER måske begge dele?

 

Få svaret i næste nummer af "HF på hyrdetur" :mrgreen:

:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så må vi andre prøve finde en dag hvor vi alle kan så vi kan lave en større hf tur ligesom sidst var super hyggeligt..

 

Mig og Anne kommer jo med 4 hunde og jeg ved fra mine egne at de har brug for at hvile godt imellem deres hyrde sessioner (staves) ellers kammer de helt over :genert: så der vil det være en fordel hvis vi er en del stykker..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Godt så :5up:

 

Jeg har lige sendt en mail, hvor jeg spurgte om det er Ok at vi kommer 4-5 stykker d.16. april.

 

Derefter spurgte jeg om hun ville skrive nogle datoer, hvor hun var ledig - og så må vi se hvor mange der kan de pågældende dage :-D

 

Hvis jeg kan lokke kæresten med, er der så plads til Caia den 16 april?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv hvor det irritere mig at vi ikke kan den dag ville så gerne men er også svært at finde end ag alle kan jo..

 

har snakket med Anne om at vi bare finder en anden dafg og så kan det være nogle af kodas søskende og måske kaos søskende gerne vil med så derop skal vi ihvertfald det helt sikkert :klap:

 

Spændende om Koda kan huske noget fra sidst hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Øv hvor det irritere mig at vi ikke kan den dag ville så gerne men er også svært at finde end ag alle kan jo..

 

har snakket med Anne om at vi bare finder en anden dafg og så kan det være nogle af kodas søskende og måske kaos søskende gerne vil med så derop skal vi ihvertfald det helt sikkert :klap:

 

Spændende om Koda kan huske noget fra sidst hihi

 

Det kan han:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg kan lokke kæresten med, er der så plads til Caia den 16 april?

 

Ja da, det ville være hyggeligt :-D

 

OPSUMERING:

 

D.16. april bliver vi følgende:

 

Buju

Buddha

CCC (hvis kæresten kører)

KarinaG ( hvis Jeanette kan låne faderens bil)

Bamseida ( som bor 15 min. derfra :drille:)

 

OG så en stor tur senere på foråret :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Vi er klar den 16. april - jeg går ud fra vi tager Motor & Co. med. Alternativt har vi plads til CcC (dog kun med 1 hund)

 

Hvis vi kan få kørelejlighed er Caia og jeg som sagt frisk :-) Så det ville være dejligt med et lift hvis det kan lade sig gøre:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi kan få kørelejlighed er Caia og jeg som sagt frisk :-) Så det ville være dejligt med et lift hvis det kan lade sig gøre:mrgreen:

 

Hvis vi skal have Buddha & Co med, så er der desværre ikke rigtig plads til flere i vores lille minimobil (peugeot 107) - sorry. Ellers var du meget velkommen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi skal have Buddha & Co med, så er der desværre ikke rigtig plads til flere i vores lille minimobil (peugeot 107) - sorry. Ellers var du meget velkommen.

 

Jo, jeg kommer med den 16. :vuf:

 

CCC, tror du ikke din kæreste vil køre?? Vi er jo sååårhh søde at hænge ud med, tror du ikke også han ville synes det var sjovt at se?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jo, jeg kommer med den 16. :vuf:

 

CCC, tror du ikke din kæreste vil køre?? Vi er jo sååårhh søde at hænge ud med, tror du ikke også han ville synes det var sjovt at se?

 

Mit ærlige svar?! Neej, sådan noget gider han ikke. Vi har været der oppe et par gange for at hyrde, og han synes det er spændende og sjovt at se Caia arbejde på får.. Men tvivler på at han gider for flere timer... :mrgreen:

 

Men ellers så overlever vi nok :-) Jeg prøver at høre ham ad. det skader jo ikke at spørge i hvert fald..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...