Hop til indhold

Hvor er min hund?


Tine1
 Share

Recommended Posts

Fra uopdragen hvalp til rebelsk teen... det kan jo næsten kun blive bedre ik.. og det er det pludselig blevet...

 

Otto er nu 10½ mdr og den sidste uges tid er hans adfærd ændret radikalt. Fra at være "normalt Ottoagtig", pænt irriterende, gøende/vagtsom med tendens til kåd- og liderlighed, er han nu rolig, kommer når jeg kalder, lystrer på kommandoer som f.eks. på plads, ud, tis osv. Han sover, når han er alene hjemme..

 

I går prøvede vi at gå uden snor, og når jeg sagde "gå pænt", tog han pænt plads på min venstre side og gik ½ skridt bag mig..

 

:shock:

 

Bør jeg blive bekymret her...:mrgreen:

 

Jeg tænker måske om en hund i nærheden har været i løbetid eller sådan noget.. Der må der næsten være et eller andet udefrakommende, der er skyld i sådan en adfærdsændring..??

 

Skønt at have hund i hvert fald:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må godt nok være dejligt :-D.

 

Her var Obelix også lige kommet over de værste hvalpe nykker, og det gik virkelig godt med trænningen.

 

MEN nu har unghunde nykkerne for alvor taget over og jeg har nu et stk hund med meget selektiv hørrelse, som lige pludselig slet ikke forstå hvad selv de mest basale ting går ud på, f.eks at gå pænt :damn:.

 

Så sørg endelig for at nyd det, for det kan muligvis hurtigt ændre sig igen :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...