Hop til indhold

Træf i Ishøj ;o)


Gæst Kisbye
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg må være meeeget ond, for Stella ville som sædvanligt ikke med hjem.:oops: Hun smutter ind og gemmmer sig når vi skal køre. Det gør hun også når vi har været på besøg hos Mulline.

 

Lidt pinlig agtigt.:oops:

 

:lol: :lol: :lol:

Nej nej, det er jo bare Stella :vedikke::lun:

 

Jeg kørte engang fra hende nede i Sabro, fordi hun ikke gad at komme med. Kom tilbage et kvarters tid senere, og forventede den helt store velkomstscene da jeg gik ned af trappen til græsplænen.

Da jeg kom derned kom hun tøffende og var sådan lidt, nå hej, der var du. Og så skred hun ellers igen.

 

Møghund :mrgreen:

 

 

Så så i to :evil::evil: Stella er ikke en møghund:fornaermet: Stella er :hjerte: og så ved hun bare hvor der er godt at være :engel::mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:lol: :lol: :lol:

Nej nej, det er jo bare Stella :vedikke::lun:

 

Jeg kørte engang fra hende nede i Sabro, fordi hun ikke gad at komme med. Kom tilbage et kvarters tid senere, og forventede den helt store velkomstscene da jeg gik ned af trappen til græsplænen.

Da jeg kom derned kom hun tøffende og var sådan lidt, nå hej, der var du. Og så skred hun ellers igen.

 

Møghund :mrgreen:

 

Taaak . Jeg som lige gik her og troede det var mig hun ikke ku´liiiiiiide.:megaked:

 

Så er hun jo bare en BANDIT. Nemlig :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Frejahusky

Hejsa

 

Ja Freja og jeg kom ikke da vi var til hundeleg....havde lånt en bil..:slem:det vor ok dog var det ikke den fantastiske natur som når vi daffer rundt på strand og i vand...:mrgreen: er der stadig planer om at lave træf i Ishøj i de kommende måneder....det håber jeg....da Freja savner jer alle...:blink:

 

Hilsen

Maibritt og Freja

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Hejsa

 

Ja Freja og jeg kom ikke da vi var til hundeleg....havde lånt en bil..:slem:det vor ok dog var det ikke den fantastiske natur som når vi daffer rundt på strand og i vand...:mrgreen: er der stadig planer om at lave træf i Ishøj i de kommende måneder....det håber jeg....da Freja savner jer alle...:blink:

 

Hilsen

Maibritt og Freja

 

Næste gang bliver det bare ikke ved vandet, for så er det jo åhhhh så forbudt.

Fox og Co kender heldigvis et andet godt sted.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...