Gæst SikkeEtHundeliv Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Da jeg ikke har kørekort og bilen derfor kun er hjemme når min kæreste er i Danmark. Ville jeg høre om nogen fra Tønder området har plads til mine 2 vuffer og mig hvis de skal til svømning ved Esbjerg. Jeg vil rigtig gerne at Basse og Oskar skal begynde at svømme - Rent træningsmæssigt - men har ikke mulighed for andet end tog og bus og det er lidt bøvlet med Oskar for han har ingen tålmodighed og vil forstyrre de andre gæster i tog og bus og vi skal ikke være til "overst". Jeg tror egentlig ikke der er så mange hernede fra "mit" område men det kunne jo være jeg var heldig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Jeg bor selv heroppe ad, så kørelejlighed kan jeg ikke hjælpe med, men jeg er nysgerrig. Hvilken svømmehal havde du tænkt dig? Jeg svømmer selv hos Faurholt, hvor vandet er varmt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Karmdal Denne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Karmdal Denne. Tænkte det nok. Den har jeg fravalgt på grund af det kolde vand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Tænkte det nok. Den har jeg fravalgt på grund af det kolde vand. Ok har du en side til den du bruger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Ok har du en side til den du bruger? ja da Faurholt Hundepension og Svømmebad Men hvis dine ikke har problemer med led og muskler, så er det kolde vand ikke noget problem. Liva har HD og har derfor slet ikke godt af koldt vand. Det skal helst være de der 22-23 grader varmt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Det har de ikke men varmt lyder da bedre hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts