Hop til indhold

Rå-protein og fedt (Wolfsblut)


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan procenterne er på henholdvis Råprotein og Råfedt i voksenfoder til store racer (25+)?

 

Vi har testet Wolfsblut, og det ser ud til Ninja er mest til enten Wild duck eller Wild Pacific.

 

Det foder hun får nu har en fordeling på 26% råprotein og 14% råfedt. (Eukanuba hvalpefoder Large breed)

 

Wild Duck hedder 21% råprotein og 9% råfedt, mens Wild Pacific er på 28% råprotein og 17% råfedt.

 

Jeg er i tvivl om Wild Duck har nok, og om Wild Pacific har for meget ?

 

Ninja er nu næsten 11mdr, og vi tænker på ligeså småt at køre hende over på det nye foder.

 

Hvilken af de to varianter ville I vælge ??

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig vil det afhænge af hvor mange daglige kalorier hundens har brug for og hvilken foder giver den mest hensigtsmæssig energifordeling til min hund. Altså hvor meget protein og fedt der er i den mængde kalorier hunden skal spise og om de opfylder hundens behov uden at overskride hvad godt er.

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig vil det afhænge af hvor mange daglige kalorier hundens har brug for og hvilken foder giver den mest hensigtsmæssig energifordeling til min hund. Altså hvor meget protein og fedt der er i den mængde kalorier hunden skal spise og om de opfylder hundens behov uden at overskride hvad godt er.

 

:shock: Hvordan finder man ud af det ? Altså, hun er blanding af Lab, korthåret hønsehund og kleiner munsterlænder, så hun er ret atletisk, smidig og aktiv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan procenterne er på henholdvis Råprotein og Råfedt i voksenfoder til store racer (25+)?

 

Vi har testet Wolfsblut, og det ser ud til Ninja er mest til enten Wild duck eller Wild Pacific.

 

Det foder hun får nu har en fordeling på 26% råprotein og 14% råfedt. (Eukanuba hvalpefoder Large breed)

 

Wild Duck hedder 21% råprotein og 9% råfedt, mens Wild Pacific er på 28% råprotein og 17% råfedt.

 

Jeg er i tvivl om Wild Duck har nok, og om Wild Pacific har for meget ?

 

Ninja er nu næsten 11mdr, og vi tænker på ligeså småt at køre hende over på det nye foder.

 

Hvilken af de to varianter ville I vælge ??

 

Eukanuba Puppy Junior Large Breed Energi fordeling:

Protein:25%

Fedt: 33%

Kulhydrat:42%

 

Wolfsblut Wild Pacific Energi Fordeling:

Protein:28%

Fedt: 40%

Kulhydrat:32%

 

WolfsBlut Wild Duck Energi Fordeling:

Protein:23%

Fedt: 23%

Kulhydrat:54%

 

Håber det hjælper dig lidt på vej...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...