Gæst SikkeEtHundeliv Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 VetUK Selling Vet and Pet Supplies to Pet Owners Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Ja, det er en super fin side. Har bestilt derfra et par gange til mine kaniner. Har kun gode erfaringer med dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Ja, det er en super fin side. Har bestilt derfra et par gange til mine kaniner. Har kun gode erfaringer med dem. Enig. Jeg har bestilt derfra to gange uden problemer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Fantastisk :banan: Har nemlig fundet et par flexiliner som lige passer i de farver jeg ønsker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Ja, det er en super fin side. Har bestilt derfra et par gange til mine kaniner. Har kun gode erfaringer med dem. Hov hej Katrine DeeDee - Sandra her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts