Hop til indhold

Et eneste besøg


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Jeg kan kun nå et enkelt hvalpebesøg, og det passer mig bedst den 28, der er hvalpene bare kun 4 uger og 5 dage - synes i det er for tidligt i forhold til at få en idé om hvilken en vi skal have?

 

Alternativt skal jeg vente til lørdag den 11, men det er bare om vildt lang tid og midt i kørekort forløbet..

 

Motor var 5 uger og et par dage, og der syntes jeg sagtens jeg kunne mærke hvilken type han var og jeg kunne i hvert fald blive hovedkulds forelsket i ham :-D

 

Hvornår har i besøgt jeres, hvis i kun havde mulighed en enkelt eller 2 gange?

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså... Vi besøgte Willa's opdrætter én gang... Og det var da vi tog hende med hjem.

 

Det var fordi der var to tæver og jeg stod som anden vælger. Derudover var der langt derop, og min gode veninde, som var førstevælger og boede et stenkast derfra, ringede noget nær hver dag for at opdatere mig.

 

Det var noget anderledes i forhold til Oscar og Svea som vi så hver uge...

 

Jeg ville, hvis det var mig, se hvalpene som 5 ugers og 7-9 ugers (hvor den så skulle med hjem), hvis jeg kun kunne besøge 1 eller to gange...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi købte Chinook i Sverige og det er en mindre dagsrejse, når nu man er midtjyde.

Vi var på hvalpevisit 2 gange, men første gang var kun fordi vi så samtidig kunne hilse på far-hund, som normalt hører til i Tyskland, men som var på udstilling i Malmø den weekend.

Der var hvalpene 3 uger og der var de jo bare pølser med 4 ben, som ikke engang kunne bruges :stupid: Men søde var de da :lun:

 

2. gang vi var derover var da hvalpene var 6 uger og der fik vi et helt klart billede af hvem af babyerne vi synes var det lækreste (selvom det jo nærmest er en umulighed.... :hjerte:)

 

I mellemtiden kiggede vi på "Hvalpe-cam" :klap: Opdrætteren havde lavet webcam, så vi kunne følge hvalpene via nettet og det gav også en godt indblik i hvem af hvalpene der var fremme i skoene og hvem der tog den lidt mere med ro.

Og vores observationer har været rigtig. Chinook er lige som han skal være :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Min ældste så jeg da jeg afhentede hende på Århus havn (eller er det Aarhus nu?!?) - og hun er nok den bedste af mine hunde. Men sig det ikke til de andre.

 

Den yngste så vi to gange inden afhentning. Første gang var fordi vi var hvalpepassere et par dage. Længe inden de små åbnede deres øjne. Og anden gang var da vi skulle vælge da de var ca. 6 uger gamle.

 

Hvis det er en dygtig opdrætter du har valgt (og det kunne jeg ikke forestille mig andet nu du har fundet dem), vil de kunne hjælpe dig langt hen ad vejen. Via opdateringer, billeder og lignende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Har overvejet kort ikke at tage derop før afhentning, men vil rigtig gerne møde både morhund + opdrætter og farhund bor også tæt på, så ham måtte jeg også meget gerne besøge.

 

Er sikker på opdrætter gerne vil hjælpe, men hun er ikke sådan den der vælter billeder og små historier ud af mailen :lol: Men der kommer måske mere når de er ældre og man ved hvem man får.

 

Men er 2 dage før de er 5 uger for tidligt? Ellers er de næsten 7 uger og TÆNK hvis man så forelskede sig i en som var valgt af en anden. Ok det må blive den 28!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...