Gæst karoline Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Så var det min tur til at blive udsat for de lede hundhandler fra Cameroun:mad: Jeg fandt min drømmehvalp (fransk bulldog) og fik kontakt til sælger og så viser det sig at det er en af dem der sælger syge hunde fra udlandet. Jeg skulle betale 1000 kr for flybillet mm. men troede den var i DK, så jeg sprang fra. Mine to børn havde set billeder af den og vi glædet os til at få en lille ny i familien, men nej..:( Begge børnene blev knust da jeg måtte fortælle dem at det ikke blev til noget og jeg var da også selv mega ked af det, troede lige min hvalp var fundet:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Juli 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2008 :ae: øv sikke noget, men godt du ikke hoppede på den :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Juli 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2008 Så var det min tur til at blive udsat for de lede hundhandler fra Cameroun:mad:Jeg fandt min drømmehvalp (fransk bulldog) og fik kontakt til sælger og så viser det sig at det er en af dem der sælger syge hunde fra udlandet. Jeg skulle betale 1000 kr for flybillet mm. men troede den var i DK, så jeg sprang fra. Mine to børn havde set billeder af den og vi glædet os til at få en lille ny i familien, men nej..:( Begge børnene blev knust da jeg måtte fortælle dem at det ikke blev til noget og jeg var da også selv mega ked af det, troede lige min hvalp var fundet:megaked: Kedelig oplevelse I der har fået. Men jeg syntes det er godt at du har haft "nosserne" til at modstå de fristende (garanteret) billeder, og ikke været med til at holde liv i en hundehandler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karoline Besvaret Juli 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2008 Vi fik skønne billeder sendt af en vidunderlig hvalp, så vi var selvfølgelig solgt. Må da ærlig indrømme jeg var lige ved at springe til, men der var et eller andet der sagde mig at det var forkert det her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Juli 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2008 Vi fik skønne billeder sendt af en vidunderlig hvalp, så vi var selvfølgelig solgt.Må da ærlig indrømme jeg var lige ved at springe til, men der var et eller andet der sagde mig at det var forkert det her. Giv dig selv et klap på skulderen :5up: og begynd at kig efter en ny skøn lille vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 16, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2008 Jeg giver Tanten 100% ret - det var super flot af dig at følge din mave fornemmelse og stoppe handlen, specielt når du og børnene nu havde set billeder af den lille - RESPEKT for det :5up: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret Juli 16, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2008 Rigtig flot af dig at du ikke hoppede med på vognen, selvom det garanteret er svært når I nu havde set billeder af den lille samt sat forventningerne op til det. Du må på jagt igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts