Hop til indhold

Ferie i fare pga hunden

Recommended Posts

Gæst Jeanet

Vi har booket en dejlig luxsus hytte på en campingplads. Det har vi gjort i flere år rundt om kring i landet. Desværre er det efterhånden lidt svært at finde hytte hvor man må have hund med, men det lykkedes også i år. Jeg skrev på forhånd til campingpladsen og forhørte mig og vi måtte gerne have vores hund med i hytten...super.

Nu er jeg så inde på deres hjemmeside i går aftes, bare fordi vi jo glæder os sådan, og så ville jeg se om der var kommet nye billeder. Der er imellemtiden kommet nye ejere. Til min store skræk ser jeg nu at man IKKE må have hunde med i hytterne.

Jeg har jo selvfølgelig fået slettet min mail hvor han svare at det er ok, så jeg har kun den jeg sendte til ham.

Der står heller intet i bekræftelsen om at man ikke må have hund med.

Jeg skriver fluks til ejerne og spørge om det så også gælder os, og håber nu på positivt svar, aner ikke hvornår de åbner. Ringer hvis der går for lang tid. Det er nu bare bedre at have det på skrift (hvis man altså ikke sletter det :stupid:)

Jeg er helt ude af den, da det jo ikke er til at opdrive en god hytte på denne tid af året.

Jeg kan få pengene retur hvis jeg afmelder men så skal vi betale 800 i gebyr, som jeg jo ikke syntes jeg vil når nu reglerne åbenbart er blevet ændret.

Har jeg en god sag???

Hilsen

Jeanet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

Nogle gange kan man, inde i sin mail, gå ind og gendanne slettede mails, har du prøvet det?

Og hvor er det altså øv :cry: Men hvis de nye ejere er søde så lader de jer have hunden med og forhåbentlig ved de at den gamle ejer tilladte det og så kan det være at de lader dem der har booket hos den gamle ejer have deres hunde med :???:

Håber virkelig i kan finde en løsning på det, men prøv det med mailen.

Link til indlæg
Del på andre sites