Hop til indhold

Jeg søger en hund til filmoptagelser i Århus


Gæst Super8
 Share

Recommended Posts

Gæst Super8

Hej alle sammen.

Jeg går på en filmskole i Århus der hedder Super8, og vi er ved at lave vores afgangsfilm, som er en kortfilm på 8-10 min. Filmen handler om en mand, der flytter ud i skoven, og der møder han en hund! Jeg vil meget gerne forklare dig mere om projektet, så hvis det kunne have interesse for dig og din hund, at medvirke et par dage i en film, så må du meget gerne skrive tilbage til mig. Vi har ikke nogen krav til hunden, men du må meget gerne sende et billede af den!

 

Vh Sophie, Super8 i Århus

Super8 - de vestdanske filmtalenter - Forside:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst MarieMV
Hej alle sammen.

Jeg går på en filmskole i Århus der hedder Super8, og vi er ved at lave vores afgangsfilm, som er en kortfilm på 8-10 min. Filmen handler om en mand, der flytter ud i skoven, og der møder han en hund! Jeg vil meget gerne forklare dig mere om projektet, så hvis det kunne have interesse for dig og din hund, at medvirke et par dage i en film, så må du meget gerne skrive tilbage til mig. Vi har ikke nogen krav til hunden, men du må meget gerne sende et billede af den!

 

Vh Sophie, Super8 i Århus

Super8 - de vestdanske filmtalenter - Forside:vinken:

 

Hej Sophie

 

Hvad skal hunden kunne? Det kunne da sikkert godt være noget for Frida og jeg =D

Frida er en rigtig charmerende og sjov Welsh corgi cardigan på 1 år, hun er rimelig velopdragen og kan da lidt forskellige triks =D

 

I kan se billeder af hende på min profil!

 

mvh Frida og Marie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Hejsa!

Jeg har en supersød hønsehund på 3½, hun er meget klog og kan en masse tricks og øvelser i forvejen.

 

Vi bor godt nok i nordsjælland, men vi vil da gerne komme til Århus, hvis Bella bliver filmstjerne! :D Smil..

 

-Michelle & Bella

 

Skriv/ring gerne: 50 46 06 39

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...