Gæst Whippets Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 En af mine hunde har et grønt skær i øjet når lyset falder på.. Er der nogen der kender noget til det ? Har prøvet at kigge lidt rundt på nettet men kan ikke finde noget.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Bamses ene øje lyser også mere end det andet - også lidt grønligt. Han har altid "haft det" og kan udemærket se - han er i dag 9,5 år gammel Men hvad det er, det ved jeg ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dyrlægen Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Hej Det kan godt lyde som hundens nattesyn. Farven kommer kun hvis lyset falder ind i den rigtige hvinkel og det kan derfor se forskelligt fra det ene øje til det andet. Se evt. min blog på SpørDyrlægen.dk. Der har jeg noget om det. Mvh Søren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Tak Søren jeg undrede mig bare da det kun ses på den ene hund og ikke de andre..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dyrlægen Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Jeg vil næsten garantere at det kan ses på de andre også, hvis lyset er rigtigt. Kan man ikke det, kan det skyldes nogle meget sjældne og ret specielle sygdomme i øjnene. Mvh Søren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts