Hop til indhold

Forholdsvis ny :-)


Gæst PernilleT
 Share

Recommended Posts

Gæst PernilleT

Hej alle sammen :-)

 

Jeg har været herinde på forummet lidt tid, men har aldrig fået skrevet et præsentationsindlæg, så det kommer altså nu :-)

 

Min kæreste og jeg har sammen Elvis, en glad labradorhvalp på 20 uger, som er utrolig nysgerrig og legesyg men samtidig rolig og utrolig kærlig. Han elsker at ligge og blive nusset :lun:

 

Han er vores første hund, men vi har dog begge haft hund i vores barndomshjem, men det er efterhånden mange år siden.

Ønsket om at få hund har været stort fra os begge, så derfor var vi heller ikke i tvivl, da vi var ude og se Elvis, da han var 8 uger - Han var vores hund. Og han blev hentet dagen efter vi havde været ude og se ham.

 

Han er hurtigt blevet en del af familien - og hverdagen. Han følger med langt de fleste steder, hvor vi færdes, hvilket vi synes er dejligt. Han er jo vores lille "baby" og vi vil gøre alt, hvad der står i vores magt for, at han har det godt og trives.

 

Vi bor i Aabenraa, så hvis der er nogen som bor i området, så kunne det være hyggeligt at mødes med andre, som evt. har jævnaldrende hvalpe, så de evt. kunne lege sammen. :lol:

 

// Pernille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Elvis fin... Og velkommen til (for noget tid siden :blink:).

 

Det er ellers ærgeligt vi bor så langt væk, ellers er jeg sikker på Coda godt kunne ha' haft glæde af lidt hvalpeleg... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...