Gæst Chocolate Labrador Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Hej. Lige et hurtigt spørgsmål fra mobilos Håber på lidt input.. På forhånd tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Af hvad jeg har kunnet læse mig frem til lever de kun i korn, frø, halm og hø. Så nej, det tror jeg ikke medmindre der er andre af de ovennævnte ting i foderet. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Tak for dit svar Jeg mente også at det var sådant men blev i tvivl. Tak for du tog dig tid til at svare. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret August 30, 2011 Rapporter Share Besvaret August 30, 2011 Jeg vil så sige, at det kan de godt, hvis foderet er produceret i et anlæg, hvor der også bliver produceret kornbaseret tørfoder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret August 30, 2011 Rapporter Share Besvaret August 30, 2011 Og hvis det der bliver produceret er af ikke frisk udgave. frosset kød/tørret kød vs. frisk kød/frisk fisk Mener jeg at huske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts