Dorte Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Mit firma har været så venlige at invitere os alle sammen til Paris første weekend i oktober, hvilket (desværre) betyder, at jeg skal finde en rigtig god pension. Jeg har naturligvis kigget rundt på nettet for at se, hvad der er i området, men vil også gerne høre om der er nogle H-F'ere, der kan anbefale (eller det modsatte) en pension. Hvis man tager motorvejen mellem Kolding og Esbjerg, bor jeg stort set halvvejs og har små 15 km til Ribe, men kører naturligvis gerne efter det rigtige sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Humankind Besvaret August 4, 2008 Rapporter Share Besvaret August 4, 2008 http://www.kloster-gaarden.dk kan varmt anbefales. Det eneste sted jeg sætter mine hunde hen, jeg passer den selv af og til og ejeren af pensionen er knald dygtig til at aflæse hver enkelt hund. Jeg bor' lige ved siden af og har aldrig problemer med larm der oppe fra (=hundene står ikke og stresser og gør) og de faste hunde er super glade hver gang de bliver afleveret. Den ligger imellem Ribe og Rødding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jacoblc Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Min far driver Hundepensionen Domus-canis og vil med glæde passe din hund Kig evt. på hjemmesiden eller bloggen domus-canis.dk eller domus-canis.dk/blog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lissi Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hej! Jeg kan anbefale en god hundepension, som ligger i Tarp ved Esbjerg. Mejdahls hundepension Vi har fået Zoffi passet der flere gange og har været meget tilfredse, de har stor løbegård og meget fine faciliteter og bedst af alt: De elsker hunde og katte!!!! Hilsen Lissi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts