Hop til indhold

Udstilling i Aars d. 15-16 okt


 Share

Recommended Posts

Idioten her havdde overset éntre prisen:damn:

Kommer helt sikkert kun søndag, hvor jeg kan komme ind med hunden, har ikke lige 250 kr at smide efter at komme ind 3 pers lørdag og 2 + 1 fri søndag.

husk alle sammen 50 kr i éntre! (er så vandt til at komme ind med udstillerkort at jeg ikke tænkte på det:damn:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Idioten her havdde overset éntre prisen:damn:

Kommer helt sikkert kun søndag, hvor jeg kan komme ind med hunden, har ikke lige 250 kr at smide efter at komme ind 3 pers lørdag og 2 + 1 fri søndag.

husk alle sammen 50 kr i éntre! (er så vandt til at komme ind med udstillerkort at jeg ikke tænkte på det:damn:)

 

 

Må man kun tag gæstehunde med om søndagen eller misforstår jeg det du skriver ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hardy blev 1v i baby klassen hanner, bedste baby i racen og 4v i BIS baby. Så jeg er super tilfreds..

 

[ATTACH=CONFIG]68440[/ATTACH]

 

Nøøøøj var det dig? Cainan var også inde i BIS Hvalp, men med avlerens mand som handler. Din var godt nok søøød! Og vi stod lige bag dig næsten til BIS baby!

Tror i øvrigt også at jeg så dig ude i luftegården?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Hej "ledte" efter jer, men hvor var alle jeres HF-flag? Hold der var mange mennesker - ok også min første udstilling så gik bare rundt og nussede hunde. Men fandt ingen jeg lige tænkte, det må være en HF :-s Øv... Må have hundeforum badge næste gang.

 

Hvordan gik udstillingen for jer alle?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøj var det dig? Cainan var også inde i BIS Hvalp, men med avlerens mand som handler. Din var godt nok søøød! Og vi stod lige bag dig næsten til BIS baby!

Tror i øvrigt også at jeg så dig ude i luftegården?:hmm:

 

Jeg ænsede slet ingenting i går. Havde simpelthen så meget kvalme af nerver... Jeg luftede kun Hardy udenfor hovedindgangen, vi var ikke ude bagved.

Jeg så dog Maria herinde fra (hun har shar pei), men hende har jeg også mødt før, så det er ligesom lidt nemmere.

 

Og tillykke med Cainan, forresten. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej "ledte" efter jer, men hvor var alle jeres HF-flag? Hold der var mange mennesker - ok også min første udstilling så gik bare rundt og nussede hunde. Men fandt ingen jeg lige tænkte, det må være en HF :-s Øv... Må have hundeforum badge næste gang.

 

Hvordan gik udstillingen for jer alle?

 

Ja næste gang skal alle altså have HF badges!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...