Gæst Tinka Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Idag da jeg gik tur (begge hunde går løs i hundeskoven) møder vi en løs cairn terrier. Den fremmede Hund bliver enormt bange for mine to labber (der jo umiddelbart godt kan se lidt voldsomme ud når de kommer gående side om side på en smal sti), ejeren fortsætter forbi os og venter så lidt længere nede. Da mine hunde kom indenfor en rækkevigde af ca 30 meter sætter den fremmede hund sig ned og kigger til siden mens den smasker. (:blink:) Mine to trisser så stille og roligt ud i buskadset og snuser (:klap:) Min lillebror som også var med, sætter sig stille ned på hug og vender siden til, og cairn terrieren smutter forbi hundene og hen til min lillebror og hilser, hvorefter min gamle tøs kommer stille hen og hilser på hunden der overhovedet ikke var bange længere :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Dejligt eksempel på hunde, der læser og forstår hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts