Gæst spitZ Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Var jo ude og besøge Puma's kuld bror for nogle dage siden. Broren var lidt mere "cool" end Puma som havde krut i røven og ville lege hele tiden. Når hans bror afviste ham lavede han sådan nogle hop, gik i playbow og klaprede tænder. Ikke som når man fryser, mere sådan som at snappe hurtigt i luften. Hans brors ejer fortalte at det gjorde broeren også, når han var oppe og køre eller blev irettesat. Puma gjorde det også da han var lille ved mig, gerne helt oppe i ansigtet når han gerne ville lege. Ser det ikke som et dæmpene signal, men hvad betyder det? For mig ligner det mest en provokation allá men kan hunde godt provokere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Vi har set det med Freja når hun lugter blod . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Tintin gør det, når der sker eller skal ske noget spændende, altså når hun bliver lidt ophidset. Ved nærmere eftertanke er det dog vist mest en klapren, som frøs hun. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 lagde lige i dag mærke til han også gør det når godbidderne bliver lidt for gode og ikke kommer så ofte som han kunne tænke sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 lagde lige i dag mærke til han også gør det når godbidderne bliver lidt for gode og ikke kommer så ofte som han kunne tænke sig Hehe, det lyder da meget logisk:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Hehe, det lyder da meget logisk:lol: Så er det måske utålmodighed? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Så er det måske utålmodighed? Det kan det godt være, tror jeg. Han kan mærke, at nu bliver det lidt spændende/falder der mon noget af til mig? Og bliver så lidt utålmodig:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2011 Jeg tror det er en signal om at "det-her-er-skide-godt" Jeg har set rigtig mange voksne hanhunde " klapre" tænder når de snuser til f.eks duft fra en tæve i løb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts