Besvaret November 15, 201114 år comment_791893 Hej alle hundeejere! Jeg er en studerende pige på 20 år, hvis højeste ønske altid har været at få en hund. I al den tid jeg har boet hjemme har jeg dog boet med allergikere, og nu hvor jeg er flyttet i lejlighed føler jeg heller ikke jeg har hvad der skal til for at holde hund. Jeg har dog altid udnyttet hver chance jeg har fået for at være sammen med andres menneskers hunde, gået ture for dem osv, så hvis nogle af jer har brug for lidt assistance i ny og næ, vil jeg meget gerne være behjælpelig! Jeg har ikke mange timer på mit studie, så jeg har mulighed for at gå ture på de fleste tidspunkter af dagen - jeg er meget fleksibel Jeg har, på trods af at jeg aldrig selv har haft hund, meget god erfaring med hunde - jeg har gået maaaange ture, og jeg synes selv at jeg er meget god til at "læse" de tegn, hunden giver mig, og dermed behandle den godt og kærligt. Udover min store kærlighed til hundene, er jeg som menneske meget stabil og ansvarsbevidst, og så elsker jeg frisk luft og lange gåture, så du kan trygt overlade din hund til mig i et par timer Jeg foretrækker større hunde, især har jeg en enorm kærlighed for siberian husky-racen. Jeg bor på Nørrebro, og har kun min cykel at transportere mig rundt med, derfor kan jeg desværre ikke komme alt for langt udenfor København - men kontakt mig endelig, så kan vi finde ud af noget Jeg håber virkelig på at finde en hund som vil holde mig med selskab et par timer om ugen, da det ville gøre mig lykkelig. Kontakt på sms på tlfnummer 31726252. tak for opmærksomheden Rapporter