Gæst Puddi Skrevet December 15, 2011 Rapporter Share Skrevet December 15, 2011 Nogen der kender et godt sted, der starter hold op meget snart? Eller evt et hold der er igang, hvor der er en ledig plads? Min hund er 5 1/2 md. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Jeg bor i Søborg.. Og der findes ikke rigtigt noget træning i området. Eller dvs. jeg mener vist at en Pia et eller andet fra tid til anden har træning i området nær Utterslevmose mod høje gladsaxe. De fleste klubber holder vinterpause, nogen længere end andre. Hvis det ikke skal være lige i Søborg/bagsværd, så kan jeg varmt anbefale www.aktivthundecenter.dk i Ballerup. Hun starter løbende hold op, dog først med start i feb. 2012. ( Vinterpause). Dkk i Bellahøj har også hold, men jeg kender ikke til stedet og ved ikke om det er godt/skidt. Har hørt forskelligt om deres træning. Og ellers er der Lyngby hundeklub. Det kunne også være en mulighed? Der findes en tråd her inde der omhandler træningspladser... Den kunne du måske tag et kig på:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Jeg boede frem til 01 Decmeber også i Søborg, og jeg valgte aktivthundecenter i Ballerup, det kan varmt anbefales... transporttiden derud er det værd :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Hundetræning i Lyngby, Holte og Rudersdal! Hundeskole for hvalpe, ung- og voksenhundetræning Klikkerklog.dk Hundeklubben Lyngby: agility - dogdancing - hvalpe - lydighed - rally - hunde - træning Velkommen til FunkyDogs.dk www.dkk-kreds1.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts