Hop til indhold

Spise Problemer


Gæst Lene
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået en hun udliciteret, har haft hende i 3 uger nu. Hun er glad og frejdeig og meget lejesyg.

 

Men problemet hun ikke rigtig vil spise, hun er lidt tynd i forvejen så ser helst ikke hun taber sig mere.

 

Jeg fik hende i forbindelse med køb af en hvalp. Opdratteren sagde jeg bare skulle mixe deres fodre og så fodre dem 3 gange dagligt. Det har jeg gjordt ind til for nylig. Indtil jeg opserverede at hundhunden viger for hvalpen hver gang han ville spise (de har to fodre skåle) Men går hun hen i mod dem kommer han blæsende og så står hun bare og kikker. Så nu prøveder jeg at skælde dem ad (stadig 3 gange dagligt)

Indtil nu har maden bare stået fremme og jeg har fyldt op 3 gane. Nu hvor de skal skældes af for de kun maden at se i det tidsrum de er skældt ad, bagefter fjerner jeg det. Det går nogenlunde med hvalpen han skaber sig lidt men ellers spiser han. Men hun rør stadig ikke sin mad, hun spiser ca. en gang om dagen så spiser hun også op men ellers ikke. Er lidt nervøs for hende. Jeg giver hende ikke mere end hvad hun er vant til.

 

Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre.

 

Håber i kan forstå min forklaring den er lidt rodet. :(

 

Har haft hende til dyrlæge for se om hun var syg det er hun ikke. Så det er lidt en "fede kur" jeg er ude efter. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...